Třetí místo si přivezl Šponar z Jedova

12.10.2019 21:41

 "Na závody do Jedova jsem se těšil, jelikož jsem na nich před nějakou dobu byl a věděl jsem, že zde panuje dobrá atmosféra. Líbí se mi také přírodní vedení tratě, kdy je část vedena na poli a část na stráních a mezích pokrytých trávou, což doplňují přírodní seskoky, odskoky a jedna lavice." uvedl Patrik

Datum závodu : 22.9.2019
Název podniku : Jedovské stráně - "o putovní pohár"
Kategorie : OPEN
Celkové umístění :  3.místo

 

 

Během tréninku se v polní sekci vyjely koleje a klopenky, o které se dalo krásně opřít a projet zatáčky naplno. V travnatém úseku mezí a odkloněných zatáček mi to však bez kolejí moc nešlo, což znamenalo problém.

Do první jízdy jsem odstartoval na třetím místě za vedoucím Petrem Stloukalem a druhým Petrem Stupkou. Ten však ke konci druhého kola upadl v zatáčce v sekci travnatých mezí a málem vzal s sebou i mě. S velkým vypětím sil jsem kontakt ustál a pokračoval na druhém místě. Zezadu na mě tlačil Jaroslav Chládek, který měl však smůlu při předjíždění jezdců o kolo zpět, díky čemuž jsem mu uskočil. V cíli 2.místo. 

Do druhé jízdy bylo pořadí po startu stejné, tedy první Stloukal, za ním Stupka a já bral opět třetí pozici. V druhém kole se na polním úseku objevila v zatáčce pneumatika, které jsme se s bojujícím Stupkou vyhnuli jen těsně, čehož využil Chládek a vjel mezi nás. Zezadu se na mě poté ještě začal tlačit Jindra Musil. Několik kol jsme sváděli velmi těsné souboje ve 4 jezdcích, avšak na trati bylo prakticky nemožné předjet závodníka, který byl jen trochu pomalejší. Musil si nakonec motorku v zatáčce zašlápl a Stupkovi umístění pokazil jezdec o kolo zpět, který jej při prvním zablokování připravil o druhé místo na úkor Chládka a ihned zatáčku poté jej opět částečně zablokoval, díky čemuž jsem Stupku předjel i já. Na Chládka jsem však již neměl síly a do cíle mi i trochu ujel. Se třetím místem v cíli jsem však byl i tak nad míru spokojen. 

Celkově třetí místo beru v této konkurenci jako úspěch.

Do první jízdy jsem odstartoval na třetím místě za vedoucím Petrem Stloukalem a druhým Petrem Stupkou. Ten však ke konci druhého kola upadl v zatáčce v sekci travnatých mezí a málem vzal s sebou i mě. S velkým vypětím sil jsem kontakt ustál a pokračoval na druhém místě. Zezadu na mě tlačil Jaroslav Chládek, který měl však smůlu při předjíždění jezdců o kolo zpět, díky čemuž jsem mu uskočil. V cíli 2.místo. 
Do druhé jízdy bylo pořadí po startu stejné, tedy první Stloukal, za ním Stupka a já bral opět třetí pozici. V druhém kole se na polním úseku objevila v zatáčce pneumatika, které jsme se s bojujícím Stupkou vyhnuli jen těsně, čehož využil Chládek a vjel mezi nás. Zezadu se na mě poté ještě začal tlačit Jindra Musil. Několik kol jsme sváděli velmi těsné souboje ve 4 jezdcích, avšak na trati bylo prakticky nemožné předjet závodníka, který byl jen trochu pomalejší. Musil si nakonec motorku v zatáčce zašlápl a Stupkovi umístění pokazil jezdec o kolo zpět, který jej při prvním zablokování připravil o druhé místo na úkor Chládka a ihned zatáčku poté jej opět částečně zablokoval, díky čemuž jsem Stupku předjel i já. Na Chládka jsem však již neměl síly a do cíle mi i trochu ujel. Se třetím místem v cíli jsem však byl i tak nad míru spokojen. 
Celkově třetí místo beru v této konkurenci jako úspěch.

1.místo Petr Stloukal

2.místo Jaroslav Chládek

3.místo Patrik Šponar

 

Fotogalerie: Třetí místo si přivezl Šponar z Jedova

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz