Třetí místo vybojoval Pavel Nedorost v Dolním Bousově

20.05.2014 10:34

    Text Pavel Nedorost:

    "Dne 17.5.2014 se jel závod NOVA CUP v Dolním Bousově, startoval jsem v kategorii Licence. 

    Ráno jsem přijel na trať a kupodivu trať byla prašná a tvrdá. Při prvním tréninku se krásně prášilo a vzhledem k tomu že jsem na této trati ještě nezávodil tak jsem testoval dráhu i motocykl s novým pérováním od předchozích závodů kde mi stroj vypověděl službu. Celkový pocit z tréninku byl dobrý a pérování bylo dobře vyladěné. Na kvalifikaci se ovšem zatáhlo a začalo pršet a tento déšť už v daný den nepřestal. Na kvalifikaci nás nastoupilo celkem 34 jezdců. Zajel jsem si 5 pozici. Trat byla ale velmi obtížná, protože jak na tvrdý a uježděný povrchu začalo pršet, tak trať byla nesjízdná a velmi klouzavá. Pro diváky určitě skvělá podívaná, protože dost jezdců popadalo.

    Do první jízdy nás nastoupilo cca o 8 jezdců méně. Startoval jsem z druhé řady, protože startovací rošt nebyl veliký. Během závodu jsem se propracoval postupně až na druhé místo, v takto těžkých podmínkách. A kdyby zbývalo ještě pár minut, možná by se mi povedlo i zvítězit, protože první jezdec byl už jen kousek přede mnou. Nakonec jsem skončil druhý.

    Celkové vyhlášení bylo spočítané z kvalifikace a závodu, tak jsem se proto umístil na 3 pozici."

 

 

Fotogalerie: Třetí místo vybojoval Pavel Nedorost v Dolním Bousově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz