Třídu OPEN MX 1 na Meteorit cupu vyhrál SM jezdec Tomáš Trávníček

14.04.2014 14:02

   Text: Tomáš Trávníček

    Zdravím všechny návštěvníky webu region-racing.cz. V sobotu 12. 4. 2014 jsem se ukázal na mx závodě ve Vílanci (Meteorit Cup), který se docela povedl a krásně jsem se svezl. Takže jdu na to. První trénink pro mě začal hezky, protože jsem hned v prvním kole cvaknul zadní kolo a neměl jsem možnost si načíst ani trať. Druhý kvalifikační trénink jsem si načítal trať a jel svou pohodu. Ani jsem se ani neohlížel na čas a ani jsem nečekal, že to bude něco rychlého. První rozjížďku špatný start. Důvod? Nemám zatím startovacího pomocníka, tak jsem se prodíral zezadu a docela to bolelo, trať byla dost kamenitá, ale nakonec jsem to stáhnul až na druhé místo. Druhou jízdu jsem chtěl odjet ze startovního roštu lépe a taky se to povedlo. Odpálil jsem první a trošku zatáhnul, když jsem se otočil v prvním kole, tak už jsem měl pohodový náskok a jel jsem tak, abych nespadl a dojel v pohodě. Nakonec jsem začal chytat křeče do rukou, protože trať byla hodně rozbitá, tak jsem to do kochal na druhém místě po menším boji v posledním kole. Jsme tedy dost spokojený. Ve středu odjíždím do Francie na první závod MS v SM tak doufám, že zabojuji a bude z toho dobrý výsledek.

Tomášovi gratulujeme a budeme i nádále držet palce.

Fotogalerie: Třídu OPEN MX 1 na Meteorit cupu vyhrál SM jezdec Tomáš Trávníček

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz