Týmoví kolegové na závodě dvojic

16.09.2021 18:53

    Na závod dvojic do Mříčné se společně vydali naši jezdci Pavel Kuneš a Ondra Kroutil. V článku se dozvíš, jak jejich spolupráci viděl Pavel.

jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

5. 9. 2021

Název podniku :

AKM Krakonoš - Mříčná

Kategorie :

dvojice

Celkové umístění: 

15. místo

 

    Po měsíční pauze po zranění ramene jsme s týmovým kolegou Ondrou Kroutilem vyrazili na závod dvojic CC do Mříčné. Na motorce jsem se cítil dobře, i když bylo znát, že nemám natrénováno. Obzvlášť měsíc bez motorky se projeví hodně.
    Trénink proběhl jediný, a to pod dohledem Víti Špačka na Rychnovské trati. Den před závody proběhl brífink s Ondrou u nás doma, kde jsme vymysleli taktiku, dali dohromady motorky a samozřejmě jsme se dobře pobavili u piva.
    Strat probíhal stylem Le Mans, běh jednoho jezdce z dvojice na určitou vzdálenost k druhému jezdci, který startoval na motorce. Jelikož jsem bez motorky rychlejší než Ondra a Ondra zase na motorce, tak jsem běžel já. Start se nám povedl a Ondra byl v první zatáčce na průběžném druhém místě. Pak jsme oba ztratili přehled o tom, jaké jsou pozice, protože tabule s průběžnými výsledky nebyla k dispozici. Střídali jsme se po dvou kolech, a nakonec do dalo pěkné 15. místo z 44 dvojic. Se závody jsem spokojený, protože se mi povedlo otestovat rameno po zranění a za týden mohu s klidem odstartovat 2 hodinovku v Bystré nad Jizerou.
    Díky patří Ondrovi, že se mnou závod absolvoval a týmu Region racing za podporu.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Šourek/Holata
2. místo: Paločko/Hanuš
3. místo: Tomeš/Šikola

 

Fotogalerie: Týmoví kolegové na závodě dvojic

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz