Týmový souboj mezi Špačkem a Loufkem na MX Ultra GP Cupu

13.08.2020 11:07

    Randál! Jinak tenhle závod nejde vyjádřit! Závod v Prachovicích, nebo jak my říkáme "MX Ultra GP Cup Vesmíru Mléčné dráhy", byl hobby závod s velkou úrovní! Týmoví kolegové Víťa Špaček a Jirka Loufek předvedli pěkný souboj! Jak to dopadlo? Více v článku.

Datum závodu :

8.8.2020

Název podniku :

1. meřený trénink  Prachovice

Kategorie :

Open

Celkové umístění : 

5. místo

 

    "Na závody do Prachovic, nebo jak my říkáme „Ultra MX GP Cup Vesmíru Mléčné dráhy“, se vždycky velmi těším. Jde o sranda závody, které ale mají vysokou úroveň a trať je vždy špicově připravená. Přijeli jsme den předem, abychom v paddocku B postavili pořádné „Region racing“ depo! Večer jsme si jako správní profíci, na takhle prestižním závodě, šli projít trať.
    Druhý den začali přejímky už o půl 7 ráno. Rozhodl jsem se startovat v kategorii „Open“, dostali jsme elektronickou časomíru a jelo se. Do tréninku jsem nastoupil v dobré kondici, trať nebyla rozbitá a jelo se mi příjemně. Kvalifikační závod trval jenom 10 minut, takže jsem stihl zajet asi jen 3 rychlá kola a k mému překvapení z toho byl šestý čas, což byl pro mě velký úspěch. Start do první rozjížďky se mi nepovedl a už v první zatáčce jsem se usadil na šestém místě. V půlce jízdy jsem začal stahovat kluka přede mnou, ale na útok už nebyl čas.
    Start do druhé jízdy byl už značně lepší, po startu jsem byl třetí, ale asi v páté zatáčce jsem si motorku zašlápl. Naštěstí hned chytla a vyjel jsem pátý, zlomek vteřiny před týmovým kolegou Jirkou Loufkem. A začal největší randál! Jedu, co mi síly stačí, Jirka furt za mnou… pak on předjíždí mě, já zase jeho, on mě, já jeho… Pak nám došly síly a (tam jak se jede na Borovou, za mostem doleva) nás oba předjíždí náš soupeř… Do cíle dojíždím na 6. místě, Jirka hned v závěsu za mnou. Celkově z toho bylo 5. místo, z kterého mám velkou radost, protože v nejsilnější kategorii jsem nečekal takové skvělé umístění. Děkuji týmu, rodině, přátelům a přítelkyni." řekl Víťa Špaček.

    Závod v Prachovicích je v našem týmu oblíbený závod sezóny. Jedeme tam vždy s tím, abychom si to užili, dobře si zajezdili a hlavně se pobavili s přáteli z motokrosové rodiny. A letos tomu nebylo jinak! Za REGION RACING tu startovalo hned několik jezdů. Máme spoustu skvělých vzpomínek a vzniklo nespočetně nových hlášek, které nás budou provázet celou zbývající sezónou! Děkujeme pořadatelům za perfektně připravené závody!

1. místo: Jiří Kleich

2. místo: Patrik Šponar (ten náš)

3. místo: Víťa Dusílek

Fotogalerie: Týmový souboj mezi Špačkem a Loufkem na MX Ultra GP Cupu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz