Týmový souboj skončil vyraženým dechem

07.10.2020 15:48

    Týmoví kolegové, ale na trati stále soupeři! Přečti si v článku o průběhu závodu Nova motocross cupu v Klášterci nad Orlicí, tentokrát z pohledu Lubomíra Hrubého.

Datum závodu :

12.9.2020

Název podniku :

Nova Motocross cup – Klášterec n.Orlicí

Kategorie :

21 – 32 let

Celkové umístění: 

14. místo

 

    "Z klášterecké trati nikdy nemám dobrý pocit, nikdy to tam nedopadá dobře. Na trénink nám povrch pěkně nakropili a v některých úsecích to klouzalo.
    Start do první jízdy se mi moc nevydařil, byl jsem na 14. místě a než mávl šachovnicový prapor, podařilo se mi dostat pouze na místo desáté.
    Druhá jízda už byla o něco lepší, probojoval jsem se někam kolem 8. místa a tlačil na týmového kolegu Víťu Špačka. Když se mi podařilo ho předjet, vzápětí mi to vrátil zpět. Nedalo mi to a zkusil Vítka předjet znovu, v jednom místě se mi to zdálo ideální, zvolil jsem vnitřní stopu, ale Vítek byl rychlejší a pomalu mi zatáčku zavíral, snažil jsem se zabránit nárazu a začal prudce brzdit, jenže jsem narazil na hrbol, který mi rozhodil motorku a já se odporoučel k zemi, přesně mezi pneumatiky. V tu chvíli pro mě závod skončil s lehce vyraženým dechem a naraženými žebry." řekl Lubomír Hrubý.

1. místo: Pavel Poulíček

2. místo: Petr Dolejš

3. místo: Martin Pácha (REGION RACING s.r.o.)

Fotogalerie: Týmový souboj skončil vyraženým dechem

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz