Uhlíř střídal v Třemošnici motorky

11.06.2022 21:17

    Míla Uhlíř závodil na krajském přeboru na jeho oblíbené trati v Třemošnici. Kvůli závadě svojí techniky byl nucen si motorku půjčit, a to hned dvakrát. Co se stalo a jak se mu na cizích strojích jezdilo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Miloslav Uhlíř

Datum závodu :

23. 5. 2022

Název podniku :

SMS Pardubice - Třemošnice

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Na závody do Třemošnice jsem se těšil, zdejší trať patří mezi mé oblíbené. Všechno nasvědčovalo tomu, že sobotní závody budou vydařené. To jsem ovšem nevěděl, co mě čeká ráno.
    Ráno jsem nastartoval motorku a hned bylo slyšet, že něco není v pořádku. V motorce začalo zvonit, takže na ní nebylo možno závody odjet. Nakonec jsem trénink odjel na motorce Michala. Spíše jsem jen tak kroužil, a snažil jsem se s motorkou trošku sžít.
    Kvalifikaci a odpolední závody, jsem odjel na motorce Matěje Bocka. Na té se mi jelo už lépe, ale stále to nebylo ono. Oba starty byly tragické. S tím jsem ale počítal, takže jsem se obě rozjížďky snažil po startu stahovat jezdce, kteří jezdili přede mnou. V první rozjížďce jsem navíc hned v první zatáčce upadl, takže jsem cílem projel na 9. místě. Nakonec jsem byl s celkově sedmým místem spokojený.

Text: Miloslav Uhlíř

1. místo: Dusílek Vítek
2. místo: Skokan Jan
3. místo: Šmahel Pavel

 

Fotogalerie: Uhlíř motorky v Třemošnici střídal

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz