Uhlíř poprvé startoval za REGION RACING

21.04.2022 10:02

    Míla Uhlíř si jako první závod za REGION RACING vybral Motocross cup v Benátkách nad Jizerou. Byť to není jeho oblíbená trať, tak zajel krásný výsledek. Více v článku.

jezdec: Miloslav Uhlíř

Datum závodu :

26. 3. 2022

Název podniku :

Motocross cup
Benátky nad Jizerou

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Trať v Benátkách není zrovna jedna z mých oblíbených, takže pocity po příjezdu na trať byly všelijaké. Do tréninku jsem nastupoval s obavami, ale po projetí prvního kola a seznámení se s tratí, ze mě všechna nervozita spadla.
    Můj start do první rozjížďky byl dobrý, snažil jsem se co nejvíce soustředit, abych nedělal zbytečné chyby. Cílem jsem projel na druhém místě. Po jízdě jsem připravil motorku, namazal řetěz, dolil benzín a společně s mým trenérem, Michalem Votroubkem, jsme šli na prohlídku tratě, abychom zhodnotili, kde ještě mohu svou jízdu zlepšit.
    Do druhé rozjížďky jsem odstartoval na druhém místě, hned za týmovým kolegou Matesem Bockem. Asi v půlce závodu přišel pád, podklouzlo mi přední kolo. Snažil jsem se motorku rychle sebrat a dostat se zpět do tempa, což se mi podařilo a vyšlo mi to na druhé místo. V celkovém hodnocení tedy 2. místo.

Text: Míla Uhlíř

1. místo: Jaroslav Chromý
2. místo: Miloslav Uhlíř (REGION RACING)
3. místo: Jan Rieger

Fotogalerie: Uhlíř poprvé startoval za REGION RACING

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz