Umrznuté ruce, ale třetí místo v kapse

05.04.2022 13:15

    Klárka Černá se zúčastnila závodu Chalupa cupu ve Smrku u Třebíče. Ačkoliv ji kvůli mrazu málem umrzly ruce, vybojovala si krásné umístění. Více v článku.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

2. 4. 2022

Název podniku :

CHALUPA DONOVAL HONTER CUP – Smrk u Třebíče

Kategorie :

ŽENY

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Během týdne jsem sledovala předpověď počasí, jak bude o víkendu a tajně doufala, že závody budou přeloženy kvůli zimě. Pořadatel se nakonec rozhodl závod uspořádat a moje rozhodnutí se zúčastnit se vyplatilo.
    Trať byla skvěle připravená a kdyby nebyla taková zima, tak by den neměl jedinou chybu.
    V kvalifikaci jsem si vybojovala třetí místo v kategorii. Kvůli studenému větru a poletujícímu sněhu mi pěkně mrzly ruce. Do první jsem vystartovala jako třetí a místo si udržela až do konce rozjížďky.
    Start do druhé jízdy byl stejný jako do první. Nicméně, tentokrát už jsem začala pociťovat chladné počasí a přestávala mít cit v rukou. Svou 3. pozici jsem si však udržela až do cíle.
    V celkovém hodnocení 3. místo a závody jsem si i přes nepříznivé počasí velmi užila.

Text: Klára Černá

1. místo: Dominika Hejdová
2. místo: Ivana Pacáková
3. místo: Klára Černá (REGION RACING s.r.o.)

Fotogalerie: Umrznuté ruce, ale třetí místo v kapse

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz