Únava zmizela lusknutím prstu

05.05.2022 20:29

    Pavel Kučera měl závodní víkend. V sobotu se zúčastnil závodu Nova motocross cupu v Opatově a hned poté mířil do Smrku u Třebíče na Meteorit cup. Byť si myslel, že to skrz únavu ani nezvládne, tak se do závodního módu přepnul jako lusknutím prstu a zajel skvělý výsledek. Více v článku.

Jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

14. 4. 2022

Název podniku :

Meteorit cup – Smrk u Třebíče

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

2.místo

 

    Na závody do Smrku se mi prvně moc nechtělo, protože jsem byl unavený ze soboty, kdy jsme jeli závody v Opatově. Ale když jsem sedl na motorku a jel na první trénink, tak únava šla úplně stranou a byl jsem naladěn v závodním duchu. Tréninky proběhly bez problémů přesně tak jak měli.
    První závod jsem trochu pokazil start a po startu jsem byl na šesté pozici. Jak už je u mě známé, tak neumím zajet první kolo na 100 % ale z nějakého důvodu jedu o něco pomaleji a z tohoto důvodu jsem se během prvního kola propadl na sedmé místo. Nicméně od druhého kola jsem začal stahovat své soupeře a do cíle jsem dojel na celkové čtvrté pozici (v mé kategorii HOBBY MX2 to bylo druhé místo).
    Druhý závod jsem měl dobrou reakci na spadnutí startovní branky, ale bohužel jsem brzo ubral plyn před zatáčkou a po startu jsem tak byl na deváté a později na osmé pozici. Druhou rozjížďku jsem jel první kolo už o něco rychleji, ale pořád to nebylo na 100 %. Během závodu proběhlo hodně pěkných soubojů a předjetí jak z mé, tak i ze strany soupeře. Nakonec jsem do cíle dojel jako třetí (v mé kategorii opět jako druhý) za což jsem velmi rád a celkově z toho bylo druhé místo.

Text: Pavel Kučera

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Pavel Kučera (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Dan Zemánek

Fotogalerie: Únava zmizela lusknutím prstu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz