V Dolních Heřmanicích se dařilo Špačkovi a Provazníkovi

06.05.2014 17:03

    Pěkné teplé počasí vystřídalo po velkých bouřkách nevlídné chladné počasí. I tak se ale sešlo v sobotu 3.5.2014 na závodech v Dolních Heřmanicích (seriál Motolevel cup) mnoho jezdců.

    Ve třídě MX2 Super Hobby startoval Vít Špaček a Jiří Maixner. Startovalo zde 24 jezdců a tak výsledek dvakrát 11. místo pro Víťu není vůbec špatný. Jirka měl technické problémy s motorkou, ale i tak obsadil 14. a 15. místo. Celkově 15. místo.

    Dále zde startoval Stanislav Jindra ve třídě MX2 Hobby. 

Text Stanislav Jindra

    "3.5.2014 se jel další závod Motolevel MX Cupu na trati v Dolních Heřmanicích. Předpověď počasí nevypadala moc dobře a také se to potvrdilo na místě. Sice celý den nezapršelo, ale byla velká zima. Mnoho jezdců asi i špatná předpověď počasí odradila a tak byli závody odjety velmi rychle. Trať byla pěkně připravena a celý den ji udrželi pořadatelé v dobrém stavu. Do první jízdy se mi nepovedl start a dojel jsem na 9.místě. Do druhé jízdy jsem měl start už lepší a v závěru závodu jsem se probojoval do skupinky jezdců bojující o 4.místo. V cíli závodu jsem bohužel tuto skupinku uzavíral a dojel jsem na 7.místě. Celkově jsem byl klasifikován na 8.místě."



    Ve třídě Veterán A se na start postavil Viktor Špaček, který bojoval o co nejlepší umístění. Dvakrát zajel 3. místo a celkově byl tedy třetí.

    Nejprestižnější třída MX GP tohoto seriálu, kde jel Erik Provazník, byla spojena s MX1 a MX2. V první jízdě se start Erikovi příliš nepovedl, ale během chvíle se dostal do popředí startovního pole. Dojel na prvním místě. V druhé jízdě byl v čele závodu hned po startu. Toto místo si udržel skoro do konce, kde ho předjel Dušan Drdaj (MX2). Erik ve své kategorii vyhrál, takže dvakrát 1. místo.

Našim jezdcům gratulujeme.

     

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz