V Kaplici bojoval také Viktor !

17.08.2016 20:23

    Na obtížné a neoblíbené trati v Jihočeské Kaplici bojoval také Viktor Špaček! Jak vidí závod MMČR on?

    Na MMČR v Kaplici Viktor startoval ve třídě Veteran. S velmi náročnou tratí se popral. Jak to probíhalo?

,, Na Kaplickou trať jsem se vůbec netěšil, patří pro mne mezi nejhorší tratě v ČR. Trať je vždy po prvních trénincích hodně rozbitá a povrch je strašně kluzký. Je technicky hodně náročná, je namáhavá i na fyzickou kondici jezdce. "

,, Trénink byl docela dobrý, ale kvalifikace se mi moc nepovedla. Při pokusu zajet rychlé kolo, pořadatel ukončil kvalifikaci po deseti minutách. Později se omluvil. Kvalifikaci jsem dokončil na 16. místě."

Bohužel pro Viktora, stejně jako pro mnoho dalších jezdců, nedopadl závod v Kaplici moc dobře. I on bohužel skončil v sanitce :

,, První jízdu jsem zahájil né příliš povedeným startem, ale snažil jsem se, co to šlo. V průběhu jízdy jsem se pohyboval okolo 15.-16. místa, což na Kaplickou trať není zase tak hrozný výsledek. Bohužel k mé smůle se dostavil defekt v podobě proraženého spojkového víka, ale jízdu jsem dokončil na 16. místě. Druhou jízdu jsem hned od začátku tlačil na pilu a bylo to znát i na startovním manévru. Pohyboval jsem se okolo 14.místa. Dvě kola před koncem závodu jsem nezvádl motorku a následoval tvrdý pád. Zbytek neděle jsem trávil v sanitce a následovně v Českobudějovické nemocnici. Diagnóza: zlomená klíční kost, zlomená žebra, naražená pánev, zápěstí a v neposlední řadě těžký otřes mozku. Hodně mě to mrzí, bohužel jsem v celkovém hodnocení MMČR spadl z TOP 10 a minimálně dva závody budu muset vynechat. Ale takový je motokros. Děkuji mému týmu a rodině za podporu."

My přejeme Viktorovi brzké uzdravení a hodně síly!

Fotogalerie: V Kaplici bojoval také Viktor !

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz