V nouzi poznáš bratra

15.11.2022 16:21

    Jaké to je, když dva bratři vyrazí poměřit své síly na závodní dráhu? V případě Petra a Stanislava Daňových šlo o poměrně velký souboj. Zdravé bratrské zápolení však narušilo něco, co se prostě nemělo stát. Více se dozvíš v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

29. 10. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Březolupy

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

12. místo

 

    Do Březolup jezdím rád, je to má oblíbená trať. Po dlouhé době vyrazil na závody i brácha, aby jsme porovnali síly. Trať byla pořadateli opět výborně připravená a počasí navíc přálo, takže se tréninky odjely na ideálním povrchu.

    Start do úvodní jízdy se mi povedl docela dobře. V první zatáčce jsem byl kolem pátého místa. Během prvního kola se mi podařilo dostat na třetí místo za Milana Baroše. Toho se mi podařilo během dvou kol úspěšně předjet. Na prvního Jindru Hrabicu jsem ale neměl, jel hodně rychle a ujížděl mi. Tak jsem si jel své tempo, ale za chvíli mě dohnal brácha a snažil se mě předjet. Chvíli se mi dařilo jeho atakům odolávat, a dokonce jsem si i udělal pár metrů náskok. V šestém kole mi však v jedné ze zatáček podjelo přední kolo a motorka mě katapultovala mimo trať. Naštěstí jsem bez jakýchkoliv škod ihned naskočil na stroj a pokračoval v závodě, bohužel až za bráchou. Posílen vztekem jsem bráchu ještě dojel, ale na předjetí to už nebylo. V cíli první jízdy tedy první Jindra Hrabica, druhý Stanislav Daňa a třetí já.

    Druhou jízdu jsem zahájil ještě lepším startem, první zatáčkou jsem projížděl jako druhý, přímo za Hrabicou. Hned v prvním kole mě ale brácha předjel a sypal na mne hlínu jak jen to šlo. To se mi moc nelíbilo a snažil jsem se ho předjet. To se mi ve čtvrtém kole v jednom z výjezdů i podařilo. Teď už stačilo jen pozici udržet a vše by dopadlo dle mých představ. Po pár zatáčkách jsem se ale ohlédnul a brácha nikde. Jel jsem tedy dál a říkal jsem si, co se asi stalo. To jsem se dozvěděl po pár zatáčkách, když jsem uviděl bráchu, jak leží na zemi a drží se za nohu. Závod jsem hned odpískal a běžel jsem za bráchou. Tam jsem viděl, že noha na tom není moc dobře. (diagnóza - tříštivá zlomenina). Takže závody super, ale druhá jízda úplně ne … no, co dodat.

 

Text: Petr Daňa

1. místo: Jindřich Hrabica
2. místo: Miroslav Suška
3. místo: Milan Baroš

 

Fotogalerie: V nouzi poznáš bratra

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz