V Prachovicích se závodilo o pády

20.10.2021 17:55

    Na dalším závodě v Prachovicích nesměla chybět ani Kačka Příhodová. Nezastavilo ji ani zranění kolene, které si přivodila týden předem. I přes nevlídné podmínky na trati si jízdu užila. Více se dozvíš v článku.

jezdec: Kateřina Příhodová

Datum závodu :

18. 9. 2021

Název podniku :

Vysočina cup - Prachovice

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Ze závodu v Prachovicích jsem měla trochu strach, protože jsem si týden předtím zranila koleno a nevěděla jsem, jestli to nebude při jízdě bolet.
    Kolega Víťa Špaček mi říkal, ať na první trénink nejezdím, že je na trati hodně bahna. Rozhodla jsem se ale, že pojedu a v druhém kole jsem spadla snad do největšího bahna. Chvíli mi dalo zabrat, než jsem se odtud dostala. Kvalifikace vypadala spíš jako závod o to, kdo spadne víckrát.
    První start nebyl špatný a celou jízdu se mi jelo dobře, a i když bylo hodně bahna, tak mě jízda bavila. Můj cíl byl hlavně nespadnout, a to se mi i povedlo.
    Start do druhé jízdy byl asi jeden z mých nejlepších, ale hned za zatáčkou mi z ničeho nic chcípla motorka. Než se mi ji podařilo nastartovat, tak už byli všichni pryč. Snažila jsem se jejich náskok stahovat, což mě hnalo dopředu.

Text: Kateřina Příhodová

1. místo:
2. místo: Barbora Bencová
3. místo: Kamila Škrábalková

 

Fotogalerie: V Prachovicích se závodilo o pády

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz