Vala: "Kvalifikaci jsem dojížděl v bolestech"

28.05.2022 11:58

    Závodů na dalečínské dvojce se zúčastnil náš náborový jezdec Josef Vala. Když však konečně zachytil závodní tempo, jízdu mu překazil pád jednoho ze soupeřů. Do závdních rozjížděk už nenastoupil. Co se mu stalo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Josef Vala

Datum závodu :

24. 4. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Dalečín II.

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

-

 

    Do Dalečína jsem se těšil, a to i přes to, že nám ráno lehce zapršelo.
    Do ranního tréninku jsem nastoupil v kategorii Hobby MX2. Měl jsem ale trochu obavy, jestli budu klukům stíhat a jak je na tom moje fyzička. Trénink proběhl v klidu a já se navzdory ztvrdlému zápěstí začínal probírat do závodního tempa.
    Kvalifikace proběhla nad moje očekávání, podařilo se mi totiž držet krok s ostatními jezdci. V předposledním kole však přede mnou v jedné ze zatáček spadl jezdec a já byl nucen prudce zabrzdit, aby nedošlo ke kontaktu. I přes všechny snahy k menšímu kontaktu došlo a já si bohužel vykloubil palec na ruce, který se pak naštěstí vrátil zpátky. Kvalifikaci jsem tedy dojížděl v bolestech.
    Po dojetí do depa jsem sundal rukavici a palec byl hodně nateklý a nedalo se s ním pořádně hýbat. Proto jsem se rozhodl závody předčasně ukončit. I přes to jsem si závody užil.

Text: Josef Vala

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Dan Zemánek
3. místo: Jaroslav Šatka

 

Fotogalerie: Vala: "Kvalifikaci jsem dojížděl v bolestech"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz