Ve vzduchu je láska...

17.07.2021 18:44

    Naši jezdci nejsou stroje a emoce ovlivňují průběhy závodů. Více v článku.

Jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

27.6.2021

Název podniku :

Meteorit cup – Opatov

Kategorie :

Ženy – MČR DP ČAM

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Na závody jsem se těšila, trať v Opatově se mi totiž dost líbí. Po přejímce jsem zjistila, že se závodů zúčastní poměrně dost holek a já bych mohla mít příležitost si zazávodit. S tím na mě ale padla i nervozita, která mě doprovázela celý den. Povrch tratě byl po ránu ideální.
    Trénink proběhl celkem v klidu a já si jen v klidu načítala terén. Kvalifikace pro mě byla trošku divočejší. Asi ve třetině času mě předjela jedna ze soupeřek a já se jí následně nalepila na zadní kolo. Docela jsme zrychlovaly, ale předjet se mi ji nepodařilo. Kvalifikace pro mě skončila asi o jedno nebo dvě kola dřív z důvodu pádu v zadní části tratě na proskakovácích. Při průjezdu mi hrana rozhodila zadní kolo, a potom jsem si ještě zašlápla zadní brzdu. Následně jsem letěla přes řídítka, a pak na mě ještě spadla motorka. Nějak jsem se posbírala a odjela jsem do depa. V dámském poháru jsem si vyjela předposlední čas.
    Start do prvního závodu byl strašný a vůbec mi nevyšel. Nebyla jsem ale úplně poslední a pár jezdců jsem držela za sebou. Celý závod jsem si ale zkazila už hned v prvním kole, kdy jsem v jedné z kolejí udělala hloupou chybu a upadla jsem. Jedna ze závodnic jela bohužel přímo za mnou a kvůli mně skončila také na zemi. Soupeřce se podařilo odjet celkem rychle, ale mně chcípl motor, a pak mi chvilku trvalo motorku nakopnout. Celé startovní pole bylo už asi o minutu napřed a já ztratila motivaci. Zbytek jízdy jsem jen tak dokroužila a zkoušela si prvky tratě, které mi ten den moc nešly. Celkově jsem tedy dojela na posledním 17. místě (v dámském poháru 6. místo).
    Když jsme čekali před druhou rozjížďkou v čekacím prostoru, najednou se rodina a známí rozeběhli na jedno místo trati. Před mojí kategorií závodil můj přítel, takže mi hned došlo, o co jde..  Závod byl poté pozastaven z důvodu čekání na příjezd sanitky. Z celé situace jsem byla emočně dost rozhozená a ve stresu, a proto jsem se rozhodla, že se druhého závodu nezúčastním. Asi by to nemělo úplně cenu.
    Celkově jsem tedy skončila na 6. místě v dámském poháru. Moje pocity z tohoto závodu jsou dost negativní a celkově se moc nedařilo. Doufám, že příště budou závody probíhat lépe. Moc se omlouvám týmu, že jsem nebyla schopná dokončit druhou rozjížďku a děkuji za jeho podporu. Dále chci poděkovat rodině, příteli a kamarádům.

Text: Vendula Štěpánková

Vendy, děkujeme za to jaká jsi! Tým REGION RACING

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Jana Antošová
3. místo: Viktorie Lohniská

Fotogalerie: Ve vzduchu je láska...

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz