Věčný boj s kolečkáři

30.07.2021 19:32

    Patrik Šponar na závodech v Klášterci bojoval s kolečkáři. Jak to dopadlo se dočteš v článku.

jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

3.7.2021

Název podniku :

Nova motocross cup – Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Licence

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Kvůli nízké účasti došlo nakonec ke spojení kategorií Licence a Hobby 21-32 let. Byl jsem trošku v očekávání, jaké změny se na trati udály, jelikož bylo prezentováno, že nás čekají nějaké změny k lepšímu. Kromě jednoho naostřeného skoku a dvou zatáček posunutých o trochu dál jsem si však ničeho nevšiml. Trať mi ale celkem seděla, koleje byly tak akorát, povrch celkem idoš.
    Co mě však naštvalo, tak že při spojených kategoriích absolutně postrádá smysl kvalifikace. Všichni jezdci licencí se umístili v kvalifikaci před hobby jezdci, avšak do závodu šli všichni hobby jezdci před námi.
    Start do první jízdy se povedl, po prvních zatáčkách jsem držel druhé místo. To mi však dlouho nevydrželo, po půl kole mě předjel Tomáš Riedl na brzdy do zatáčky za cílem. Dlouho jsem se jej následně držel, ale to bylo tak vše. Během toho z prvního místa upadl Dominik Procházka, který se celkem těžce zvedal. Hodně jezdců jej předjelo, avšak ani to mu nedělalo problém a všechny nás opět předjel a závod vyhrál. Riedl mi před koncem jízdy postupně více ujížděl a zezadu mě začal dost stahovat Pavel Křížek. V posledním kole měl minimálně 3 šance mě předjet, ale všechny se mi povedlo odvrátit. Třetí místo jsem nakonec s velkým štěstím udržel.
    Do druhé jízdy start opět super, po prvních zatáčkách opět druhé místo. To jsem tentokrát udržel pár kol, než mě znovu předjel Tomáš Riedl. Opět jsem se jej celkem držel, avšak postupně s předjížděním "kolečkářů" ze třídy hobby mi začal ujíždět. Opět se na mě začal pomalu dotahovat Pavel Křížek. Tentokrát mi však notnou dávkou uškodil právě jeden z "kolečkářů", který absolutně nebral ohledy a zablokoval mě ve dvou začátkách po sobě i přesto, že jsem se snad 4x velmi hlasitě ozýval, aby uhnul z cesty. Díky tomu mě Pavel dojel natěsno velmi rychle a necelá 3 kola před cílem mě předjel. Za to viním samozřejmě pouze sebe, tedy konkrétně svou slabší fyzičku. Ale samozřejmě člověka naštve, když ne vlastní vinou ztratí cenný náskok, vše mohlo dopadnout jinak.
    Celkově tedy nakonec 4.místo.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Dominik Procházka
2. místo: Tomáš Riedl
3. místo: Pavel Křížek

Fotogalerie: Věčný boj s kolečkáři

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz