Velká konkurence v "pětaosmdesátkách" budí respekt

21.06.2021 13:33

    Miroslav Kučera se zúčastnil prvního závodu ze seriálu MMČR Juniorů. Startovalo se v Horažďovicích a už jen samotný rošt plný jezdců budil respekt. Jak se Mírovi dařilo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: MIROSLAV KUČERA

Datum závodu :

6.6.2021

Název podniku :

MMČR MX Juniorů Horažďovice

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

22. místo

 

    Čekaly mě první závody sezóny, takže jsem byl docela nervózní. Trať byla z předchozího dne vydatně nakropená, vyjížděla se jedna suchá stopa a těžko se předjíždělo. Na trati se pohybovalo plno jezdců, nepodařilo se mi zajet rychlé kolo a tomu taky odpovídal výsledek kvalifikace – 32. místo.
    Plný rošt, na který se postavilo 40 jezdců vzbuzoval respekt a zároveň zaručoval, že to bude boj o každé místo a bude záležet na startu. Nepodařilo se mi odstartovat podle mých představ, pohyboval jsem se na 28. místě, avšak postupně jsem se posunoval na 26. místo, ale z důvodu menší chybičky jsem se propadl na 32. místo. V závěru jízdy se mi podařilo předjet ještě dva jezdce, takže v cíli první rozjížďky to bylo 30. místo. Umístění mi radost neudělalo.
    Do druhé jízdy jsem odstartoval podstatně lépe, na 15. pozici, což bylo super. K mé smůle se mi ale nedařilo chytit se tempa jezdců přede mnou a postupně jsem se propadal. V druhé polovině jízdy už jsem se na tempo adaptoval a podařilo se mi udržet bodovanou pozici, v cíli 19. místo. V celkovém hodnocení jsem se umístil na 22. místě. Z výsledku moc radost nemám, ale druhá jízda byla přece jen o poznání lepší. V kubatuře 85ccm je opravdu velká konkurence a už jen plný startovní rošt mluví za vše.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Vítěslav Marek
2. místo: Martin Závrský
3. místo: Dominik Kučeřík

Foto: archiv Míry Kučery, Pavel Horák, Karolína Hůlová

Fotogalerie: Velká konkurence v "pětaosmrdesátkách" budí respekt

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz