Lačňákův oblíbený Dalečín

19.10.2021 19:14

    Na chalupa cupu v Dalečíně se ukázal i Karel Lačňák. Na zdejší trať se hodně těšil a celý den si užíval. Jak závod v jeho podání dopadl? Dozvíš se v článku.

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

18. 9. 2021

Název podniku :

Chalupa Donoval Cup - Dalečín

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Dalečínskou trať mám rád, takže jsem se nemohl dočkat a moc jsem se těšil.
    První trénink jsem si dost užil. Trať byla skvěle nachystaná a trénink proběhl bez problémů. Kvalifikace mě bavila ještě víc a podařilo se mi zajet i druhý čas, z čehož jsem měl radost.
    V první rozjížďce jsem i docela dobře odstartoval. Jezdil jsem na čtvrtém místě a třetího jezdce jsem měl kousek před sebou. Bohužel se mi ho nedařilo předjet a k tomu na mě zezadu útočil další soupeř. Asi ve třetím kole mě jezdec za mnou předjel na žlutou vlajku, což mě docela naštvalo. A ještě v posledním kole se mi pletl soupeř o kolo zpět, kdy jsem ztratil ještě jednu pozici a v cíli z toho bylo 6. místo.
    Druhou rozjížďku jsem zahájil trochu horším startem. Pohyboval jsem se na 8. místě a postupně se dostal na 6. místo. V posledním kole na mě zaútočil jezdec za mnou, ale já si svoje umístění udržel a do cíle dojel na 6. místě.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Josef Obadal
2. místo: Hynek Doležal
3. místo: Vincenc Pospíšil

 

Fotogalerie: Lačňákův oblíbený Dalečín

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz