Viktor Špaček: "Meteorit cup je moje srdcovka"

13.07.2021 12:24

    Druhý závod v jednom víkendu. Viktor Špaček hned po Horním Újezdu přejížděl na Meteorit cup do Opatova. Více v článku.

jezdec: Viktor Špaček

Datum závodu :

27.6.2021

Název podniku :

Meteorit Cup - Opatov

Kategorie :

Veterán A

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Opatovskou trať mám hodně rád a vždy bývá TOP připravená. Ani tentokrát tomu nebylo výjimkou – organizátoři vše zvládli na jedničku a to i přes úmorné teplo. Meteorit cup je moje srdcová záležitost, protože společně se synem Vítkem jsme jezdili tento seriál několik let a ještě navíc jsme na tomto závodě spolu startovali na jedné motorce.Vše probíhalo naprosto v pohodě, takže jsem se na závody těšil. Ideální poklad a v kvalifikaci třetí místo. Spokojenost.
    V první jízdě všichni jeli jak o život, ale dlouhé koleje dělaly spoustě jezdců problémy. Do obou jízd jsem odstartoval na třetí pozici, ale postupně jsem se propadl na místo čtvrté. Trošku se na mě podepsalo závodění z předešlého dne a velké teplo. Nikomu z nás ani nepřidal na rychlosti ošklivý pád týmového kolegy Martina Páchy, kterému přeji brzké uzdravení!
    Moc děkuji Vítkovi za starání se o motorku jak v sobotu, tak v neděli – vše fungovalo tak, jak má. Velké díky naší Adélce, která kolem nás skákala a starala se nám o věci. A hlavně díky REGION RACING za podporu!

Text: Viktor Špaček

 

1. místo: Zdeněk Pučálka
2. místo: Petr Stupka
3. místo: Jiří Hanuš

Fotogalerie: Viktor Špaček: "Meteorit cup je moje srdcovka"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz