Viktor Špaček: Nejlepší trénink je závod

25.09.2020 12:47

    Aktivní víkend měl také Viktor Špaček. Trať v Ledči nad Sázavou si nechtěl nechat ujít. Navíc, jak sám říká, nejlepší trénink je závod. Přečti si v článku, jak se mu dařilo.

Datum závodu :

13.9.2020

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pce – Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

Veterán A

Celkové umístění: 

14. místo

 

    "Po sobotních závodech v Klášterci jsem se necítil zrovna nejlépe, kvůli úrazu se mi nepodařilo toho moc najezdit a je to znát. Nicméně, i tak jsem se do Ledče nad Sázavou těšil, protože trať je hezká, vždy je velká konkurence a nejlepší trénink je závod. Valný výsledek jsem ale nečekal. V kvalifikaci to byl děs, snaha byla, ale podařilo se mi zajet pouze 15. čas.
    Do první jízdy jsem odstartoval kolem desátého místa a během chvíle ještě dvě pozice ztratil. Pár kol před cílem přišel lehčí pád a chvíli mi trvalo, než jsem se dostal zpět do sedla, do cíle jsem dojel na 14. místě.
    V druhé jízdě se po startu tak moc prášilo, že jsem byl nucený zastavit, nebylo absolutně vidět kam jedu a to znamenalo začít znovu a ze zadní pozice. V cíli i celkově jsem byl čtrnáctý.
    Se svým výkonem moc spokojený nejsem, ale i takové závody občas musí být. Pořadatelé udělali vše, co bylo v jejich silách. Děkuji REGION RACING teamu za podporu a těším se na další závody." vyjádřil se Viktor.

1. místo: Zděněk Pučálka

2. místo: Radim Doležal

3. místo: Pavel Kňava

Fotogalerie: Viktor Špaček: Nejlepší trénink je závod

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz