Viktor Špaček v Kostelci na bedně!

10.09.2020 08:33

    Viktor Špaček závodil v Kostelci nad Černými lesy! A kdyby mu někdo v dubnu řekl, že v září bude stát na bedně a brát pohár, asi by řekl něco ve smyslu: "no to asi ne..." a šel by dál rehabilitovat s rukou. Jenže .... více v článku :-)

Datum závodu :

5.9.2020

Název podniku :

Mohaupt Cup – Kostelec nad Černými lesy

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění : 

3. místo

 

    "Na závody jsme vyrazili společně s Vítkem v sobotu ráno. Trať byla sice nic moc, hodně technická, ale dobře připravená, ideální podklad. V kvalifikaci mi to vyšlo na 7. místo. Do první jízdy jsem odstartoval na předních místech. Po půl kole se mi podařilo se probojovat na místo třetí a i přes to, že jsem hned za zadním kolem měl soupeře, který čekal na moji chybu, jsem svoje místo uhájil a dojel do cíle. Jízda mě opravdu bavila. Druhá rozjížďka byla pro obrovskou průtrž mračen zrušena, takže celkově jsem se umístil jako třetí!
    Na závodech byla opravdu dobrá parta jezdců z našeho teamu -  Vítek, Erik, Piňon,Lukáš – všem klukům díky za dobrou náladu v depu po celý den! Všichni jste jeli super! Děkuji REGION RACING teamu za podporu a těším se na další závodní víkend!" řekl Viktor.

1. místo: Voženílek

2. místo: Kolář

3. místo: Špaček

Fotogalerie: Viktor Špaček v Kostelci na bedně!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz