Viktor Špaček zpátky ve hře!

20.08.2020 12:01

    Jsou tomu čtyři měsíce, co Viktor Špaček utrpěl těžké zranění ruky. Prošel si dvěma operacemi a bylo mu řečeno, že s motokrosem je konec. Jenže to neznají Viktora! Začal s rehabilitací, plaváním, trénováním a v sobotu 15.8., přesně 119 dní od zranění, ho vidíme na startovním roštu v Rudníku! A jak to dopadlo? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

15.8.2020

Název podniku :

Nova Motocross Cup - Rudník

Kategorie :

44-55 let

Celkové umístění : 

5. místo

 

    "Do Rudníku jsem odjížděl trošku v obavách. Po zranění ještě nejsem úplně fit a rozdrcené zápěstí asi nikdy nebude jako dřív. Párkrát jsem na motorce seděl a docela to šlo, tak jsem si řekl, že už zkusím i závod. Pomohlo mi menší soustředění v Maďarsku, kde jsem získal aspoň trošku jistoty v sedle. Nicméně do Rudníku jsem se těšil. Sešla se dobrá parta - Vítek, Adélka a spousta kamarádů, celý víkend na závodech, hezké počasí. Co víc si může motokrosař přát!
    Kvalifikační závod jsem jel opatrně a stejně tak jsem přistupoval k první jízdě. Start byl nic moc, ale s celkovou 7. příčkou jsem byl spokojený. Dost mě překvapilo, že aspoň chvilku udržím krok s těmi nejrychlejšími jezdci. Na trati byly hluboké koleje, tak bylo potřeba rozumně volit stopu. Druhá jízda mě fakt bavila a na motorce jsem se cítil dobře. Celkově z toho bylo 5. místo, takže spokojenost. Moc jsem obdivoval Vítka, že po těžkém sobotním pádu jel i v neděli a vybojoval krásné 4. místo. Děkuji REGION RACING teamu za podporu!!!" řekl Viktor.

Celý tým REGION RACING je na Viktora pyšný a to nejen za jeho výkon na závodech, ale především za jeho odhodlání nevzdat to a bojovat! Děkujeme!!!

O Viktorově zranění si můžete přečíst ZDE

Fotogalerie: Viktor Špaček zpátky ve hře!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz