Vinkler a jeho první bedna na osmdesátce

09.09.2022 16:57

    Matyáš Vinkler přestoupil na pětaosmdesátku teprve nedávno. Dlouho se však nerozkoukával a už je tady první velký úspěch! Jak to Maty dokázal, se dočteš v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

20. 8. 2022

Název podniku :

Jiromoto Vysočina CUP - Prachovice

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Trať byla v pátek lehce naoraná a krásně nakropená. Po příjezdu to na nás udělalo opravdu krásný dojem. Sobotní trénink proběhl na pohodu a v kvalifikaci jsem jel s pocitem jistoty.
    Do úvodní rozjížďky se mi celkem povedl start a první zatáčkou jsem projížděl na 5. místě. Potom jsem začal dojíždět jezdce přede mnou a dral se vpřed. Na krásné nakropené trati jsem měl super pocit z jízdy a užíval si každé předjetí. V půlce rozjížďky jsem již atakoval druhou pozici. Dorážel na mě Vojta Krejza z Cermenu, ale každému jeho útoku jsem odolal. První rozjížďku se mi tedy podařilo dokončit na 2. místě, což je moje nejlepší dosavadní umístění na 85 ccm.
    Start do druhé rozjížďky poznamenal hromadný pád ještě před první zatáčkou. Musel jsem kvůli tomu zpomalit a vyhnout se jim. Do první zatáčky jsem proto dojížděl téměř na chvostu startovního pole. Hned od úvodu jsem zaťal zuby a předjížděl jednoho jezdce za druhým. Přesně před koncem jsem se dostal na 4. místo za Vojtu Krejzu. Začal jsem na něj dotírat a zkoušel ho předjet. Vojta je však bojovník a pořád odolával. Pak jsem si ale všiml, že ubírá na tempu a podařilo se mi ho předjet. Až po projetí cílem jsem zjistil, že měl defekt na zadním kole. Díky tomu jsem dojel druhou jízdu na třetím místě.
    Celkově jsem skončil druhý a jednalo se o mou první bednu v kategorii 85 ccm. Rodičům, Region racing teamu a mechanikovi Matějovi děkuji za to, že jsem dosáhl tohoto skvělého umístění. V celkovém pořadí jsem se díky tomuto výsledku posunul z 12. místa na 7. místo.

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Petr Přichystal
2. místo: Matyáš Vinkler (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Prokop Jelínek

 

Fotogalerie: Vinkler a jeho první bedna na osmdesátce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz