Vinkler a mx závody do vrchu

02.06.2022 21:46

    Na sjezdovku v Poličce zavítal i Matyáš Vinkler. Závody si přijel spíše užít, což potvrzuje i jeho suverénní vítězství. Šlo o trochu jiný typ závodění, ale bavilo ho to a příští rok by se chtěl znovu zúčastnit. Jaký nejrychlejší čas zajel? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

22. 5. 2022

Název podniku :

Motokrosový sprint do vrchu
Polička

Kategorie :

Děti

Celkové umístění: 

1. místo

 

    V neděli 22.5.2022 jsem se zúčastnil motokrosového sprintu do vrchu, který se konal v areálu Poličské sjezdovky. Trať byla namotaná na sjezdovce a obsahovala všemožné zatáčky, sjezdy ale hlavně výjezdy. Cíl sprintu se nacházel na samém vrcholu sjezdovky.
    Trénink probíhal podle kategorií a já se snažil pilovat zatáčky a stoupání k vrcholu si užíval.
    Do první závodní jízdy jsem nasadil ostré tempo a plně jsem se soustředil na jízdu. Můj čas byl 57,71 sekund, čímž jsem se dostal do čela kategorie.
    Druhou jízdu jsem jel bez chyb a podařilo se mi trať zajet dokonce za 55,47 sekund. Dost jsem se přiblížil časům, které zajížděli kluci na chvostu kategorie MX2.
    Třetí jízda už měla být pohoda. Prvenství jsem měl v kapse a bylo to hlavně pro pobavení. Start se povedl a já letěl vzhůru. Po projetí třetí zatáčky motorka zhasla. Podařilo se nám však doběhnout pro druhou, a ještě jsem stihl nastoupit jako poslední jezdec v kategorii na start.
    Třetí jízda byla za 58,36 sekund. Trošku mizérie, ale počítal se nejlepší čas, takže jsem bral první místo. Závod jsem si užil a příští rok bych ho chtěl zkusit znovu.

Text: Matyáš Vinkler

1. místo: Matyáš Vinkler (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Samuel Stuchlík
3. místo: Daniel Stupka

 

Fotogalerie: Vinkler a mx závody do vrchu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz