Vinkler a poslední závod na šedesátce

15.10.2022 16:25

    Matyáš Vinkler vyrazil závodit na poslední podnik Nova cupu a zároveň se jednalo i o poslední Matyho závod na pětašedesátce. Jak se mu na trati v Třemošnici dařilo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

1. 10. 2022

Název podniku :

Novamotocross cup
Třemošnice

Kategorie :

65ccm

Celkové umístění: 

3. místo

 

    V Klášterci jsem již několikrát závodil, a tak jsem se během tréninku snažil si trať připomenout a zapamatovat si místa s blátem a místa, kde je tvrdo.

    Kvalifikace byla společná s 50ccm. Hned na úvod jsem si vydobyl 3. místo a během kvalifikace nic neměnil.

    Do první rozjížďky jsme šli již bez padesátek, a tak nás na roštu stálo jenom sedm. I přes malou účast se závodilo od prvních metrů. Do první zatáčky jsem najížděl na 3. pozici a chvíli dotíral na Patrika Celbu. V jedné zatáčce mně podjelo kolo, zpomalil jsem a Patrik Celba se mi vzdálil. Zbytek rozjížďky se mi kousek po kousku vzdaloval. Neriskoval jsem a připsal si body za 3. místo.

    Už tímhle výkonem jsem si upevnil 2. místo průběžného pořadí. Ve druhé rozjížďce jsem proto jel již na jistotu. V první zatáčce jsem byl na 4. pozici. Hned v následujícím odskoku se podařilo Kubu Turka ze Zejaxu předjet. Zbytek rozjížďky jsem udržoval tempo a hlídal si své 3. místo.

    Celkově jsem v závodě dojel na také na 3. místě a v seriálu Novamtocross cupu 2022 jsem skončil na 2. místě za Patrikem Celbou.

 

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Patrik Nohavica
2. místo: Patrik Celba
3. místo: Matyáš Vinkler (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Vinkler a poslední závod na šedesátce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz