Vinkler poprvé závodil na "pětaosmdesátce"

20.05.2022 18:41

    Matyáš Vinkler má letošní sezónu přestupný rok. Střídá závody na 65 ccm se závody na 85 ccm. Jaký byl jeho první závod na silnější motorce? Více v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

11. 5. 2022

Název podniku :

Jiromoto Vysočina cup
Kostelec nad Černými lesy

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

11.místo

 

    Po pár trénincích na KTM SX 85 jsme se doma dohodli, že na ní zkusím závodit. Jako můj první závod na 85 jsme si vybrali Jiromoto Cup a to přímo na pěkné přírodní trati v Kostelci nad Černými lesy. Pro mě zcela neznámá trať.
    V tréninku jsem se snažil zapamatovat charakter trati. V kvalifikaci jsem nijak nebláznil a soustředil se na jízdu. Zajel jsem dvanáctý čas.
    Do první rundy jsem odstartoval zhruba uprostřed startovního pole. Trať byla pěkně nakropená a já si hlídal pozici. Jízdou bez zbytečných chyb jsem do cíle dojel na devátém místě.
    Před druhou rundou jsme v čekacím prostoru zjistili, že mám prázdné zadní kolo. Zklamaný jsem se odebral zpět do depa. Když v tu chvíli byl závod MX2 zastaven pro pád jednoho z jezdců. Za pomoci našich kamarádů se podařilo rychle duši vyměnit. Byl to pěkný koncert pro rychlé ruce. Za to jim patří velké díky.
    Trochu ve stresu jsem stihl nastoupit do druhé jízdy. Po startu druhé rundy se zvedl oblak prachu a místy nebylo ani vidět. Až teprve, když se pole roztrhalo se dalo závodit. Start se moc nepovedl a v úvodu jsem ztratil pár míst. Přes neustálé víření prachu a místy dost rozbité trati jsem dojel na dvanáctém místě.
    Celkově jsem vydřel jedenácté místo. S tímto výsledkem jsem spokojený a vím co je potřeba zlepšovat.

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: JELÍNEK PROKOP
2. místo: HAVLÍČEK ALEXANDR
3. místo: KONEČNÝ DANIEL

Fotogalerie: Vinkler poprvé závodil na "pětaosmdesátce"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz