Vinkler sbíral body a zkušenosti

15.09.2022 17:02

    Trať v Kostelci nad Černými lesy nepatří u našich jezdců mezi ty nejoblíbenější. I Maty Vinkler z ní má respekt. To ho však nezastavilo a vyrazil vstříc novým zkušenostem. Jak se mu dařilo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

3. 9. 2022

Název podniku :

Jiromoto Vysočina cup
Kostelec nad Černými lesy

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Trať v Kostelci nepatří mezi moje oblíbené a mám z ní trochu respekt. Přesto jsem však vyrazil sbírat zkušenosti. Trať byla celkem pěkně nachystaná a já se těšil na trénink. S každou další rozjížďkou se ale víc a víc rozbíjela. V kvalifikaci jsem si vyjel 8. místo.
    Do první rozjížďky jsem celkem slušně odstartoval v první půlce startovního pole. Hned od začátku jsem se snažil dostávat dopředu. Pral jsem se o každý centimetr na trati. Nakonec to dalo na 6. místo.
    Před druhou rozjížďkou byl už povrch značně rozbitý. Přistupoval jsem proto k této jízdě s respektem a s myšlenkou hlavně dojet celý do cíle. Po prvním kole byl však závod zastaven pro pád jednoho jezdce, a tak se start musel opakovat.
    Tentokrát jsem byl po startu na 9. místě. Posbíral jsem zbytek sil a začal bojovat o lepší umístění. Postupně jsem po tvrdých soubojích předjel několik jezdců. Druhou rozjížďku se mi nakonec podařilo dokončit na pěkném 5. místě. Celkově mi to vyšlo také na 5. místo, připsal jsem si cenné body a získal drahocenné zkušenosti.
    Jelikož Petr Přichystal tento závod vyhrál, byl jsem bohužel odsunut na průběžné osmé místo. Po závodě jsme vše rychle naložili a vydali se na cestu do Bernartic, kde jsem v neděli odjel poslední závod MČR Cross Country ČAMS.
    Nakonec chci poděkovat rodině, Region racing teamu a mechanikovi Matějovi za podporu.

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Přichystal Petr
2. místo: Voňavka Alex
3. místo: Havlíček Alexandr

 

Fotogalerie: Vinkler sbíral body a zkušenosti

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz