Vinkler zahájil sezónu v Pánově

15.03.2022 15:43

    Matyáš Vinkler se ukázal na cross country, které se konalo na trati v Pánově. Šlo o jeho první letošní závod, ale i tak se s ním zvládl skvěle vypořádat. Více si přečti v článku.

jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu : 5. 3. 2022

Název podniku : Cross country - Pánov

Kategorie : junior 65

Celkové umístění: 4. místo

 

    První březnovou sobotu jsem se vydal na svůj první letošní závod, a to do Pánova. Enduro team Slovácko zde totiž pořádal cross country. Před závody mě přepadala lehká nervozita a zároveň jsem byl moc zvědavý, jak se mi v jednotlivých rozjížďkách bude dařit. Po příjezdu jsem se zaregistroval, nalepil čipy a šel si prohlídnout trať, která je plná písku a suché trávy. Přesto je však moc pěkně namotaná.
    Na startovní rošt jsem se postavil ve 12:15 hodin. Po startu jsem se ujal třetího místa, ale zezadu na mě pomalu začínal útočit Adam Brychta. Pár kol se mi ho dařilo držet za sebou, ale nakonec jsem mu podlehl. Po zbytek rozjížďky už bylo mým cílem kontrolovat svoji pozici a do cíle dojet na 4. místě.
    Po krátké pauze proběhl start do druhé jízdy, který se mně dost povedl a do první zatáčky jsem vjížděl na vedoucí pozici. Po chvíli se však kolem mě prohnal zprava Josef Vrtal a zleva Jan Pokorný. Tato situace mě lehce rozhodila a o pár zatáček dál mě po kontaktu lokty předjel i Adam Brychta. V polovině rozjížďky jsem bohužel v zatáčce za časomírou upadl. Rychle jsem se zvedl, ale to už kolem projížděl Vojta Řepa. Bylo tedy nutné zahájit stíhací jízdu. V předposledním kole jsem zaútočil a podařilo se mi ho předjet. Až do cíle jsem ale musel odrážet útoky a hlídat si svoji pozici.
    Celkově mi to tedy vyšlo na 4. místo. Jednalo se o pěkné závody, které považuji za dobrý start do sezóny 2022 v barvách REGION RACING TEAMU.

Text: Matyáš Vinkler

Fotogalerie: Vinkler zahájil sezónu v Pánově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz