Vít Špaček se do Žamberka těšil.

06.10.2019 20:29

 Víťa se po delší pauze, kvůli defektu z Dalečína, vrátil zpět na závody a to do Žambereckého kotle. Motorku měl opravenou teprve 14dní před závody, ale i přes to, že neměl moc natrénováno se do kotle těšil. 

Datum závodu : 14.9.2019
Název podniku : Novamotocross cup
Kategorie : 13-20let
Celkové umístění :  7.místo

 

Přes prázdniny jsem nemohl moc trénovat, jelikož spravenou motorku jsem měl až 14 dní před závody, ale i přesto jsem se na závody moc těšil. Trať byla dost nakropená a dlouhá pauza se na mně podepsala. Do kvalifikace jsem odstartoval  jako první, během prvního kola jsem se postupně propadl na 4 místo, v půlce závodu na mě skočil jezdec co jel za mnou. Tento souboj jsem ustál, ale propadl se o 2 pozice. V cíli jsem bral 8 místo. 1. závod, opět start skvělý, tentokrát na 2 místě. Měl jsem velkou chuť závodit a dlouho jsem se držel na 3 místě, pak mě najednou předjel jezdec, který mě vystrčil mimo vyjetou kolej a mě předjeli 3 jezdci najednou,v cíli 7 místo. 

2.závod, start tentokrát na 2 místě, dlouho jsem se držel vepředu pak přišla série chyb, usadil jsem se na 6 místě. Bohužel půl kola do konce, jsem udělal další velkou chybu, kvůli které jsem přišel o 6 místo. V cíli 7 místo. 

Se závody jsem spokojený a jízda mě bavila. Děkuji všem kolem tratě co mě podporovali.  

V průběžném pořadí v  hájím 5 příčku.

Do kvalifikace jsem odstartoval opět jako první, během prvního kola jsem se postupně propadl na 4 místo, v půlce závodu na mě skočil jezdec co jel za mnou. Tento souboj jsem ustál, ale přišel o 2 pozice. V cíli až 8 místo.

Fotogalerie: Vít Špaček se do Žamberka těšil.

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz