Vít Špaček si přivezl z Třemošnice 2.místo

11.10.2019 20:19

  Třemošnice byla poslední tratí seriálu Novamotocross cupu a Vítek bojoval o celkové 5.místo v seriálu. Jak se mu na závodech dařilo a jak to celkově dopadlo se dočtete kousek níže. 

Datum závodu : 5.10.2019
Název podniku : Novamotocross cup
Kategorie : 13-20let
Celkové umístění :  2.místo

 

Čekal mě poslední závod tohoto seriálu. Třemošnici mám rád, takže jsem se na závody moc těšil. 

Už v tréninku bylo dost jasné, že to  bude dost blátivý závod. Celou dobu pršelo. Do kvalifikace jsem odstartoval jako první, v zatáčce jsem se trochu uhnul a pustil asi 5 lidí před sebe. Zbytek závodu jsem jel za prudkého deště na 6 místě až do cíle.

Start do první jízdy opět holeshot. Během prvního kola jsem se propadl na 7 místo, ale zvládl jsem se  probojovat na 6 místo. Tak jsem dojel do cíle. 

Do druhé jízdy nás nastoupilo asi 6, odstartoval jsem opět první. Největší problém tratě byl vyjet kopce nahoru. Po tatkově radě jsem projel po trávě a rozjel se,díky této taktice jsem byl jediný jezdec na trati, který jel, ostatní stáli v kopci, tudíž jsem tuto jízdu vyhrál. Celkově jsem v Třemošnici obsadil 2 místo. 

V seriálu jsem se dokonce posunul o místo dopředu. Celkově tedy za rok 2019 4.místo. 

Děkuju týmu, tatkovi, mamce a moc děkuji přítelkyni za celou sezonu, díky vám by to nedopadlo takhle. 

Děkuji Region racing týmu za podporu. 
 

Team Region Racing děkuje za vzornou reprezentaci v roce 2019. 

Jel jsem do Třemošnice s úkolem udržet 5 celkové místo v seriálu.

1.místo Jaromír Vondruška

2.místo Vít Špaček

3.místo Jan Nádvorník

 

Fotogalerie: Vít Špaček si přivezl z Třemošnice 2.místo

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz