Víťa Špaček je ze svého výkonu zklamaný

24.06.2021 20:14

    Víťa Špaček závodil na Nova motocross cupu v Trutnově. Ze svého výkonu je ale zklamaný. Více v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

Nova motocross cup Trutnov

Kategorie :

21-32 let

Celkové umístění: 

10. místo

 

    Konečně! Konečně jsme se postavili na startovní rošty a čekal nás první závod sezóny. Nikdo z nás neměl nejmenší ponětí, jaké budou výsledky a rychlost v porovnání se soupeři. Na závod jsem se velmi těšil… rychle mě ale nadšení přešlo.
    Startovali jsme odpoledne a už trénink byl opravdu lahůdka. Před tréninkem nám pořadatelé opět extrémně nakropili trať a aby toho nebylo málo, začalo zlehka pršet.
    V kvalifikaci se mi nepodařil start, dotáhl jsem to alespoň na 9.místo, udělal si dobrý náskok před jezdcem za mnou a ten si udržel až do konce.
    Na první jízdu nám opravdu dost zapršelo…takový ten chvilkový, ale vydatný „slejvák“. Můj start do první rozjížďky byl špatný, ale i tak se mi podařilo dostat se do dobrého tempa a vyvarovat se chyb. Do cíle jsem dojel na tradičním 7. místě.
    Na druhou jízdu už byla trať rozbitá a tzv. „jednokolejka“. Po chybě na startu jsem vypadl ze zatáčky a vyjel z tratě. Pohyboval jsem se v zadní části startovního pole. Postupně jsem se prokousal na 9. místo, ale ani to se mi nepodařilo udržet. V cíli bídné 10.místo.
    S výsledkem nejsem spokojený. Zimní přípravě jsem věnoval dost a čekal jsem od sebe víc. Snad se mi podaří na příštích závodech lepší výsledek.
    Děkuji týmu a přítelkyni za podporu.

Text: Vít Špaček

1. místo: Matezeus Owczarek
2. místo: Jan Rieger
3. místo: Ladislav Řezníček

Fotogalerie: Víťa Špaček je ze svého výkonu zklamaný

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz