Víťa Špaček na bedně!

29.07.2021 23:05

    Kdo si počká, ten se dočká. Víťa Špaček si z Klášterce přivezl odměnu za tvrdou dřinu v zimní přípravě. Více v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

3.7.2021

Název podniku :

Nova motocross cup – Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

21-32let

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Do poslední chvíle jsem nevěděl, zda vůbec pojedu, jelikož motorka stále nebyla. Naštěstí ve středu večer, dva dny do závodu, jsem dovezl novou. Do Klášterce jsem tedy vyrazil s tím, že se jen svezu a třeba přivezu nějaké body. V tréninku jsme s Adélkou ladili pérování, nejelo se mi úplně nejlépe. Trať však byla v dobré kondici.
    Start do kvalifikace byl docela dobrý, po většinu času se mi dařilo držet třetí místo. Tři kola do konce mi došly síly a přišel propad. V cíli 4. místo.
    Do první jízdy jsem opět relativně dobře odstartoval, po několika soubojích se mi podařilo se propracovat na třetí místo. Udělal jsem si náskok a začal dojíždět jezdce na druhém místě. Ten měl ke konci závodu defekt zadního kola, a já se tak mohl probojovat na místo druhé.
    Do druhé jízdy jsem odstartoval mezi prvními a jízda pro mě začínala slibně. Bohužel jsem v prvních kolech udělal pár chyb a následoval propad na čtvrté místo. Přestože jsem chytil druhý dech a začal dojíždět jezdce přede mnou, předjet se mi ho nepodařilo. V cíli 4. místo
    V celkovém hodnocení se mi podařilo vybojovat 3. místo. Ze závodu jsem měl smíšené pocity. Vím, že na místní trati se výkonnostní rozdíly, díky jednoduchému profilu, mažou.
    V seriálu jsem se posunul na 3 místo, díky výpadku jezdců ze předních pozic, kteří na závody nepřijeli.
    Děkuji týmu, rodině a mé Adélce.

Text: Vít Špaček

1. místo: Ladislav Řezníček
2. místo: Jindřich Lux
3. místo: Vít Špaček

Fotogalerie: Víťa Špaček na bedně!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz