Víťa Špaček poprvé na Batti Mx cupu

25.08.2021 12:24

    Víťa Špaček závodil poprvé na Batti Mx cupu. Dočteš se o tom v článku.

jezdec: Vít Špaček

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

20.6. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Smrk

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

4. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/lacnak-a-jeho-prvni-sezona-v-barvach-regionu/

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

20.6. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Smrk

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

4. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/lacnak-a-jeho-prvni-sezona-v-barvach-regionu/

Datum závodu :

24. 7. 2021

Název podniku :

Batti Mx cup Trutnov

Kategorie :

MX1

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Na závody jsem vyrazil společně s taťkou v brzkých ranních hodinách. Tohoto seriálu jsme se nikdy předtím nezúčastnili, tudíž nám nebylo jasné, do čeho jdeme. Bohužel na trénink mimo závodní víkend opět nebyl čas. Plný nadějí a odhodlání jsem vyjel do tréninku. Od začátku se mi jelo dobře, takže jsem si i přes velkou konkurenci věřil na umístění v top 5. Kvalifikace se jela na rychlé kolo, ale já stihl zajet pouze tři. V kvalifikaci jsem obsadil 5. místo.
     Startovní reakci do úvodní rozjížďky jsem měl dobrou, ale v první zatáčce jsem nedobrzdil a hodně jsem se propadl. Byl jsem na 8. místě, ale dokázal jsem se soustředit a nasadit dobré tempo. I přes hodně nakropenou trať se mi dařilo rychle předjíždět své soupeře a zvládl jsem stáhnout 10vteřinové manko na 5. místo, které jsem si udržel až do cíle.
    Do druhé jízdy jsem znovu dobře odstartoval a ze začátku jezdil na 3. místě. Bohužel jsem se nevyvaroval chyb a cílem projížděl opět na 5. místě.
    Celkově jsem se svojí jízdou spokojený, ale rychlost by mohla být stále o něco lepší. Děkuji týmu, rodině, přítelkyni.

text: Vít Špaček

1. místo: Ladislav Řezníček
2. místo: Jan Rieger
3. místo:

Fotogalerie: Víťa Špaček poprvé na Batti Mx cupu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz