Víťa Špaček překvapil! V Dalečíně si vybojoval holeshot!

20.06.2020 21:55

    Tak tohle rozhodně nebyla klasická "jízda na fotky"! To jen abyste věděli, takovou jízdu má Víťa Špaček nejradši. :-) Tentokrát jsme ale viděli boj! Boj o holeshot! Víťa nám ukázal, že se umí prodrat na přední pozice! Mrkni do článku ;) 

Datum závodu :

13.6.2020

Název podniku :

Nova Motocross cup

Kategorie :

21-32 let

Celkové umístění : 

8.místo

 

    "To byl den. Slunéčko, pršavo a zase slunéčko. Dalečín je jedna z těch složitějších tratí, ale patří k mým oblíbeným. Na trénink nám trať nakropili a dlouho mi trvalo, než jsem si jízdu začal užívat. V kvalifikaci jsem získal holeshot, což bylo překvapení jak pro mě, tak asi i pro všechny ostatní. Po dvou kolech jsem se usadil na 4. místě. Bohužel pak přišly chyby a dojel jsem na 6. pozici. V první rozjížďce jsem byl po startu na 4. místě a první půlka závodu byla super zábavná. Jenže s vysokým tempem přišly chyby a já se propadl na konečné 8. místo. Na druhou jízdu nám hodně zapršelo, takže nás čekal závod na bahně. Odstartoval jsem jako pátý a zvolil konzistentní jízdu na těžkém povrchu. Do cíle jsem dojel na 8. místě. Tenhle závod mi ukázal, že to jde, ale musím ještě hodně makat, abych odstranil chyby! Děkuji fanouškům, rodině, moji Adélce a hlavně REGION RACING teamu za podporu v tomto roce." vyjádřil se k závodu Víťa.

 

1. místo: Martin Pácha

2. místo: Ladislav Řezníček

3. místo: Tomáš Zeman

Fotogalerie: Víťa Špaček překvapil! V Dalečíně si vybojoval holeshot!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz