Víťa Špaček splnil svůj sezónní cíl

13.10.2021 10:17

    Poslední závod ze seriálu Nova motocross cupu proběhl v Třemošnici. Víťa Špaček bojoval o celkové třetí místo. Více v článku. 

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

11. 9. 2021

Název podniku :

Nova motocross cup -  Třemošnice

Kategorie :

21 – 32 let

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Na závody jsem se těšil, byť jsem byl trochu nervózní. Věděl jsem, že je to poslední závod tohoto seriálu a já držel v celkovém hodnocení 3. místo, takže jsem to nechtěl pokazit.
    V tréninku nám na totálně ztvrdlou trať nalili vodu, takže to bylo prakticky nesjízdné. Do kvalifikace jsem ale nastoupil s dobrým pocitem. Nepovedl se mi start, ale chytil jsem dobré tempo a z 12. místa se probojoval na 8. místo.
    Celkem nás startovalo 38 a první pětice jezdců byla opravdu hodně rychlá. Na jízdy jsem se těšil, protože trať vyschnula na beton, takže jsem si připadal jako doma a tam to mám rád.
    Start do první jízdy se mi opět nepovedl. Brzy mi vytvrdly ruce a po divokém boji o TOP10 jsem udělal chybu a propadl se. Poslední dvě kola už jsem jel raději na jistotu.
    Start do druhé jízdy byl skvělý, byl jsem na 5. místě a podařilo se mi probojovat se ještě o jednu pozici dopředu. Snažil jsem se, jel svoje stopy a tempo. Jenže to bohužel nebylo dost rychlé a propadl jsem se až na 7. místo a i o to jsem 3 zatáčky před koncem přišel.
    Cíl jsem však splnil a udržel 3. místo v celkové, hodnocení seriálu. Jsem opravdu šťastný.
    Děkuji týmu, rodině, přátelům. Moc si toho vážím.

Text: Vít Špaček

1. místo: Martin Havlík
2. místo: Ladislav Řezníček
3. místo: Petr Ondráček

Fotogalerie: Víťa Špaček splnil svůj sezónní cíl

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz