Víťa Špaček trhal ve stíhací jízdě své rekordy

29.09.2021 14:21

    Víťa Špaček závodil na Krajském přeboru SMS Pardubice. Bohužel v druhé jízdě přišel ošklivý pád. Jak závod pokračoval se dozvíš v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

4. 9. 2021

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pardubice
Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Na začátku sezóny jsem neměl v plánu se zúčastnit závodů Krajského přeboru SMS Pardubice. Nicméně trať v Ledči nad Sázavou mám rád, takže jsem se nakonec rozhodl, že tam pojedu.
    Trénink jsme jeli jako první, povrch byl poměrně dost nakropený, ale jízdu jsem si užíval. V kvalifikaci se mi podařilo zajet jen jedno rychlé kolo, ale k mému překvapení to vyšlo na 4. místo v kategorii. Po celý den byly kategorie Hobby MX1 a Hobby MX2 spojené.
    Můj start do první jízdy byl špatný, už v zaváděcím kole jsem si ale našel dobré stopy a nasadil vyhovující tempo. V posledním kole jsem tlačil na 5. místo v kategorii, bohužel jsem soupeře nestihl předjet.
    Reakci na startu druhé rozjížďky jsem měl dobrou, ale v úvodní zatáčce přišel pád. Jen jsem čekal kdo z 38 borců mě přejete a jednomu se to povedlo. Když slehl oblak prachu, popadl jsem dech a zvedl motorku. Ptali se mě zda ještě pojedu. Když jsem zjistil, že motorka je cajk (pouze ohnutá páčka spojky) a mě jen bolí žebra (krvavá čára přes půl zad) řekl jsem, že jedu. První kolo jsem se probouzel z pádu, ale pak jsem se pustil do stíhací jízdy a zajížděl nejlepší čas za celý den. Podařilo se mi to dotáhnout na 10. místo v kategorii. S výsledkem nejsem spokojený, ale s jízdou a nasazením ano.
    Děkuji všem okolo mě.

Text: Vít Špaček

1. místo: Daniel Stýblo
2. místo: Vít Dusílek
3. místo: Ondřej Technik

Fotogalerie: Víťa Špaček trhal ve stíhací jízdě své rekordy

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz