Víťa Špaček závodil na půjčené motorce

20.07.2021 14:58

    To je tak, když prodáš motorku týden před závody a nová ještě není. Aneb jak Víťa Špaček závodil na půjčené motorce. Více v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

27.6.2021

Název podniku :

Meteorit cup – Opatov

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Závodů Meteorit cupu jsem se naposledy účastnil asi 5 lety, takže natěšenost byla na místě. Nicméne bral jsem to tak, že jedu v rámci tréninku, protože týden před závody jsem prodal motorku. Naštěstí mi taťka nabídl, že mi půjčí svoji. Cílem bylo „závody si užít“!
    V tréninku byla trať v ideální kondici, já už teda tolik ne. Nedařilo se mi dostat se do tempa a spíš jsem se trápil.
    Kvalifikace probíhala formou rychlého kola. Vyjel jsem na trať jako první, aby mě ostatní tlačili. To se povedlo. Ještě jsem pak pár kol zatáhl a vyjel si 9. nejrychlejší čas v mé kategorii.
    Můj start do první jízdy byl špatný. Díky Bohu má 450ccm výkonu až až, takže už na rovince se mi podařilo něco dohnat. Na lehce nakropené trati se mi vyplatila jízda v klidu, bez chyb a postupně se posouvat dopředu, což mě ale zase stálo spoustu sil a poslední 4 kola před cílem mi ztvrdly ruce. V cíli 8. místo v kategorii.
    Start do druhé jízdy nebyl opět ideální, ale dobře jsem se orientoval ve skrumáži, která byla v první zatáčce. Podařilo se mi propracovat se na 4. místo v kategorii, které jsem držel až asi do půl závodu. Poté přišel propad na 5. místo, ale stále s velkým náskokem na jezdce za mnou. Zbytek jízdy už jsem si opravdu jen užíval. Jelo se mi tuto sezónu asi nejlépe.
    S celkovým 5. místem jsem velice spokojeným. Moc děkuji taťkovi za půjčení svojí motorky. Děkuji týmu REGION RACING za podporu a moji Adélce, která se mnou objíždí všechny závody a je mi oporou. Zároveň přeji kolegovi Martinovi brzké uzdravení – DRŽ SE KÁMO!  

Text: Vít Špaček

1. místo: Jiří Kruzik
2. místo: Jan Rieger
3. místo: Ladislav Řezníček

Fotogalerie: Víťa Špaček závodil na půjčené motorce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz