Víťa Špaček závodil v Dolních Heřmanicích

04.08.2021 19:28

    Víťa Špaček závodil na Meteorit cupu v Dolních Heřmanicích. Jak se mu dařilo se dozvíš v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

17.7.2021

Název podniku :

Meteorit cup – Dolní Heřmanice

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Na závody jsem se těšil, i přes to, že jsem opět nestihl trénovat. Ale říká se, že nejlepší trénink je závod. Trať v Dolních Heřmanicích mám rád a vždy je skvěle připravená, ani teď tomu nebylo jinak.
    V tréninku jsem si jízdu užíval a trať mě bavila, užíval jsem si jak ideální povrch, tak dlouhé skoky. Kategorie Hobby MX1 a Hobby MX2 byly spojené. V kvalifikaci nám opět zkrátili čas, stihl jsem asi jen tři rychlá kola a obsadil 8. místo. Ve výsledku to nebylo tak špatné.
    Můj start do první jízdy byl však katastrofální. Nic jsem ale nevzdal a podařilo se mi propracovat se ze zadních pozic až na 7. místo ve své kategorii. Do druhé jízdy už jsem se vyhecoval a v zatáčce jsem byl v první pětce. V další zatáčce jsem se protáhl až na 3 místo! Půl závodu se mi dařilo držet tempo s čelem závodu, ale pak přišla krize a já se začal propadat. V cíli opět 8. místo.
    Myslím, že jsem měl na víc, ale vím, kde jsou mé slabiny a na nich zapracuji. Děkuji rodině, týmu, přátelům a hlavně Adélce.

Text: Víťa Špaček

1. místo: Jiří Kruzik
2. místo: Standa Nováček
3. místo: Jakub Kirchner

Fotogalerie: Víťa Špaček závodil v Dolních Heřmanicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz