Vlastovi se jede konečně líp!

17.08.2016 19:12

    Vlasta byl závodit v Nihošovicích. Jak se mu tam dařilo? A díky čemu se mu teď jezdí lépe?

    Vlasta Dolák závodil v Nihošovicích na Amatér Cupu. Na motorce se ale teď celkově cítí lépe. Chodí teď často trénovat do Vílance u Jihlavy. Na této trati pořádá Michal Zelený tréninky, kde jezdcům jen za poplatek za trať, pomáhá s jízdou a celkově ovládáním motorky. Právě ten Vlastovi dost pomáhá. Pokud máte i vy zájem o tento trénink, mrkněte na facebook, kde Michal vypisuje tyto tréninky a lze se na ně přihlásit : https://www.facebook.com/mxgreenracing/?fref=ts

A jak se tedy Vlastovi dařilo na závodech? ,, Naše kategorie Open mx2 byla spojená se třídou open mx1. V prvním tréninku jsem obsadil 6. místo ze všech. Bohužel jsme přijeli pozdě do kvalifikace, protože se to nějak urychlilo a my jsme stáli už mimo depo, které bylo ráno úplně narvané. Tak jsme neměli moc přehled. No, stihl jsem dát tři kola a obsadil jsem až 11. místo, s kterým jsem spokojený nebyl. První start jsem odstartoval někde v druhé půlce a probíjel se postupně dopředu. Dostal jsem se na 3. místo ve své kategorii, ale bohužel jsem upadl a dojel na 6.místě. Druhý start jsem měl hned za žebříkem kontakt s jezdcem a v první zatáčce jsem byl úplně poslední. Našel jsem si ale dobrou stopu a postupně se dostával dopředu. Do cíle jsem nakonec dojel ve své kategorii na 3.místě. Celkově mi to dalo 5.místo. S výsledkem jsem byl spokojený. Za fotky děkuji Petě Pivcové."

Fotogalerie: Vlastovi se jede konečně líp!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz