Vozembouch v podání Kuneše

01.08.2022 21:06

    Pavel Kuneš byl pozván na soukromou superenduro akci zvanou Vozembouch a podařilo se mu urvat bednu. Jak závody probíhaly? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

9. 7. 2022

Název podniku :

Vozembouch - Skuhrov nad Bělou

Kategorie :

-

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Tento rok jsem dostal pozvání na závody v superenduru Vozembouch 2022. Minulý rok se závodu účastnil náš bývalý jezdec Sýkora a letos jsem účast potvrdil já. V první řadě bych chtěl moc poděkovat Šárce Chaloupkové a Jirkovi Hlavovi za pozvání na jejich soukromou trať a na tyto super závody. Organizačně to zvládli naprosto špičkově, atmosféra byla suprová a opravdu jsem si užil den v přátelském duchu.
    Na trénink jsme dostali 30 minut. Po projetí tratě jsem se hlavně soustředil na "JOKER" sekci, kde byly klády ve čtverci, gumy, jeden odskok a nejtěžší překážka – položená velká guma od traktoru. Po cca 15 minutách jsem se odhodlal a gumu začal odskakovat, což se později ukázalo jako velká časová úleva.
    Závod se jel na 5 rozjížděk po 4-5 závodnících. Každému se po rozjížďce započítal čas + kola, tudíž diváci viděli v jednom kole rozjížděk cca 25 jezdců... Po každém kole spolu jeli nejrychlejší jezdci a naopak, takže pohromadě jezdili jezdci stejné výkonosti.
    Ve 4 rozjížďkách jsem dokázal vždy dojet na prvním místě a až v poslední jsem zaváhal. Po základní části jsem se dostal do superfinále z druhého místa. Podařilo se mi dobře odstartovat a chytil jsem holeshot. Nicméně přišla chyba hned v prvním kole, kdy jsem nenajel do JOKERA a snažil jsem se co nejvíc času nahnat na motokrosové části. Do posledního kola jsem jezdil na první pozici, ale pak přišel "JOKER", do kterého jsem musel jet a bohužel jsem tam udělal chybu a dva jezdci mě v posledním kole předjeli, protože JOKERA už měli za sebou. Celkově tedy padlo 3. místo.
    Závody jsem si moc užil a tento formát mě opravdu baví. Poděkování, a to velké patří pořadatelům týmu "vozembouch" za skvělé závody, přítelkyni za podporu a za fotky a mému týmu REGION RACING za podporu. Konečně padla bedna, i když to bylo v hobby závodě. :D

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Jan Havlík
2. místo: Vojtěch Nosek
3. místo: Pavel Kuneš (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Vozembouch v podání Kuneše

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz