Vranov v podání Štěpánkové

21.10.2021 17:18

    Vendy Štěpánková se zúčastnila dalšího závodu ze seriálu meteorit cup. Jaký výsledek si z Vranova přivezla? Dozvíš se v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

25. 9. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Vranov u Brna

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

2. místo

 

    V sobotu 25. září jsem odjela další závody meteorit cupu ve Vranově. Od velkých úprav zdejší trati se mi nenaskytla možnost tady jezdit, tak jsem byla zvědavá na nové prvky, a hlavně na změnu směru jízdy.
    V tréninku mě tedy čekalo seznámení s terénem, který mně celkem sedl. Musím ale říct, že dříve se mi její profil líbil o něco více. V kvalifikaci už jsem měla trať najetou a mohla zajíždět rychlá kola. Stihla jsem jen dvě a vyjela si 9. místo, z holek 1. místo se ziskem skoro 3 vteřin na druhou závodnici.
    Ze startu do úvodní rozjížďky jsem byla nadšená. Do první zatáčky jsem najížděla na třetím místě. Bylo mi ale jasné, že mě v nejbližší době předjedou rychlejší kluci. Nakonec jsem se propadla na 7. místo. Po chvíli jízdy jsem za sebou začala slyšet 4taktní motorku, což pro mě znamenalo, že mě dojíždí moje soupeřka. Pár zatáček jsem ji držela za sebou, ale nakonec se jí podařilo mě předjet. Já jsem jí předjetí vrátila o 2 zatáčky dál, načež mi to tam znovu vsadila zpátky. V dalších kolech jsem se chvíli snažila se jí udržet, ale potom jsem zvolnila tempo a do cíle dojela na 9. pozici, z holek tedy druhé místo.
    Start do druhé rozjížďky už byl průměrný, i když se mi pak podařilo pár závodníků předjet. V první polovině jízdy jsem se snažila tlačit na pilu, abych se udržela před soupeřkou. Bohužel se mi to opět nepovedlo a v šestém kole mě překonala. Jízda byla potom předčasně ukončena pár kol před cílem z důvodu zranění jednoho jezdce.
    Děkuji týmu Region racing, příteli a rodině.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Ivana Palacká
2. místo: Vendula Štěpánková (REGION RACING s.r.o.)
3. místo:

 

Fotogalerie: Vranov v podání Štěpánkové

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz