Všestranný Vinkler znovu na Offroad maratonu

17.11.2022 13:42

    Matyáš Vinkler se postavil na start dalšího Offroad maratonu, který se tentokrát konal v Pístovských Mokřadech nedaleko Jihlavy. Maty je plný sil, odhodlání a nových výzev se rozhodně nebojí. O jeho dalším závodu si přečti v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

12. 11. 2022

Název podniku :

Offroad maraton
Jihlava - Pístovské Mokřady

Kategorie :

Starší junior

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Druhou listopadovou sobotu jsem se postavil na start dalšího závodu Offroad maratonu, který se jel v bývalém vojenském prostoru u Jihlavy. Start závodu byl stanoven na 7:30 hodin. Teploměr ukazoval tři stupně, ale z poza stromů již na nás vykukovalo slunce.

    Na rozpravě nás varovali, že je na trati spousta louží a některé z nich jsou i dost hluboké. V zaváděcím kole jsem očima hltal každý centimetr trati. Obzvlášť jsem si prohlídl kamenitý výjezd a sjezd. Další pozor jsem si dával při nájezdu na panelovou cestu a při sjíždění zní.

    Start probíhal podle kategorií a i tak se během krátké chvíle na trať dostala téměř dvoustovka motorek. Starší junioři startovali jako poslední. Začátek závodu byl o hledání ideální stopy na blátivé trati a také o rozvrhnutí sil na celých šedesát minut.

    Na trati bylo bláto, kamení, louže a panelový úsek. V každém kole se trať měnila, díry byly větší, bláto rozježděné, drážky hlubší, a tak o drobné pády nebyla nouze.

    Zhruba v polovině závodu jsem zajel do servisní zóny. Dotankovali jsme benzín do nádrže, něco málo se napil a do dvou minut opět vyrazil na trať. Sil a chutě do závodu bylo dost a po celou druhou půlku se mi dařilo zajíždět lepší časy na kolo než na začátku.

    Závod jsem si užil, a to i proto, že jsem byl na trati společně s Milanem Engelem, který tento závod pojal jako trénink na Rally Dakar 2023. Na konci závodu mě trápily mokré rukavice a s tím spojené prokřehlé ruce. V cíli jsem byl klasifikován na sedmém místě v kategorii starších juniorů. Sice unavený, ale šťastný, že jsem závod dokončil zdravý a bez technických problémů.

    Opět to pro mě byla obrovská zkušenost a jsem odhodlaný se postavit na start dalšího Offroad maratonu, a to 3. 12. 2022 v Šiklově Mlýně. Na závěr chci poděkovat rodičům a Region racing teamu za podporu a možnost tento náročný sport dělat.

 

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Martin Kulhánek
2. místo: Zdeněk Buštík
3. místo: Lukáš Andres

 

Fotogalerie: Všestranný Vinkler znovu na Offroad maratonu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz