Výměna kola během rozjížďky? Žádný problém.

24.04.2022 19:27

    Petr Daňa by mohl dělat kurzy s názvem "Jak co nejrychleji přezout kolo během rozjížďky". Závody v Prakšicích toho byly důkazem. Přečti si v článku co se Petrovi stalo.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

10. 4. 2022

Název podniku :

Slovácký pohár – Prakšice

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Trať v Prakšicích nemám zrovna v oblibě, ale tentokrát byla výborně nachystaná a předchozí deště ji řádně prokropily. Povrch vydržel až do odpoledních hodin v ideálním "kostičkovém" stavu.
    V tréninku se mi moc nedařilo najít ideální stopu, přesto jsem však v kvalifikaci zajel druhý nejrychlejší čas.
    Start do první jízdy se mi podařil. V první zatáčce čtvrtý a v té další se mi venkem podařilo předjet dva jezdce a dostat se tak za prvního Jindru Hrabicu. Toho jsem se snažil držet, ale byl o chlup rychlejší a každým kolem mi pár metrů ujel. Ve čtvrtém kole jsem musel s defektem zadního kola do depa. V depu jsem kolo vyměnil a rychle se vrátil zpět na trať, bylo z toho 16. místo.
    Druhou jízdu jsem zahájil podobným startem jako v té první. Zase jsem jel od prvního kola za Jindrou Hrabicou, ale opět byl rychlejší a pomalu mi ujížděl. Do cíle jsem tentokrát dojel na druhém místě s 12-ti vteřinovou ztrátou na prvního jezdce – Jindru Hrabicu.

Text: Petr Daňa

1. místo: Jindřich Hrabica
2. místo: Radek Schovajsa
3. místo: Jan Havlíček

Fotogalerie: Výměna kola během rozjížďky? Žádný problém.

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz