Vypjatý závod Patrika Šponara

25.06.2022 17:31

    Patrik Šponar závodil na Jiromoto cupu v Telči. Nejdřív si zapomněl peněženku, trénink odjel s kategorií MX2, v kvalifikaci odjel jen 2 rychlá kola a v závodě ho čekalo ostré nahánění se soupeři. Jak to všechno zvládl, se dočteš v článku.

Jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

11. 6. 2022

Název podniku :

Jiromoto Vysočina Cup - Telč

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Kdysi dávno jsem v Telči byl, zajímalo mě, jak bude tedy trať vypadat.(
    Cestou na závody jsem v Jihlavě nechával druhé auto na lakování. Až po příjezdu do depa jsem zjistil, že mi tam zůstala peněženka. Po přihlášení jsem tedy letěl zase zpět do Jihlavy, takže jsem ve výsledku trénink nestihl. Naštěstí jsem si mohl zatrénovat s kvalifikací třídy MX2, což mě trochu zachránilo.
    Z naší kvalifikace se následně odjely asi jen 2 měřená kola. Z důvodu ošklivého pádu byl totiž zbytek zrušen. Měl jsem sice 4. nejlepší čas, ale výsledky nebyly vůbec objektivní.
    Do první jízdy se mi povedl start na druhém místě. To mi však vydrželo jen pár začátek, průjezd po prvním kole už byl na 5. místě. To mi také nějakou dobu vydrželo, než se na mě dotáhl a následně předjel Stanislav Horský. Ke konci jízdy mě sice dojel i Michal Vaško, ale 6. místo jsem již udržel.
    Do druhé jízdy to nevyšlo, po průjezdu první zatáčkou jsme se s Michalem Vaškem přetahovali o 8-9. místo. Během pár kol se mi ho podařilo předjet. Následně jsme dojeli Richarda Hrdého, kterého jsme po chvíli taky oba překonali. Michal Vaško mi chvíli poté předjetí vrátil a já začínal opět z 8. místa. Párkrát se mi málem povedlo jej znovu předjet, chybělo málo, ale bohužel ne. Začaly mi docházet síly, trať byla místy šíleně rozbitá (letos jsem asi neviděl rozbitější trať) a nekropené úseky vypadaly taky dost špatně. Pár kol před koncem přede mnou jedoucí Michal Vaško překonal ještě Dana Strohschneidera, chvíli poté jsem jej předjel i já. Poté však moje síly vyprchaly úplně, na což jsem citelně doplatil v posledním kole, kdy mi tento jezdec předjetí vrátil a já už s tím nedokázal nic dělat. V cíli tedy 8. místo.
    Musím říct, že mě závody i přes všechny negativní věci bavily, užil jsem si hlavně druhou jízdu a nahánění se soupeři. Děkuji za podporu.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Jiří Matějec
2. místo: Patrik Příhoda
3. místo: Jakub Šefrd

 

Fotogalerie: Vypjatý závod Patrika Šponara

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz