Vysoké Mýto v obležení mistroství světa

18.07.2022 10:38

Libor Bednář zavítal na MMČR v supermotu do Vysokého Mýta. Součástí českého mistráku bylo i světové mistroství. Co při závodění Libor zažíval a jak si užil takovou mimořádnou atmosféru? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Libor Bednář

Datum závodu :

10. 7. 2022

Název podniku :

MMČR Supermoto - Vysoké Mýto

Kategorie :

Veterán Cup S3 50+

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Tmavé mraky nad Vysokým Mýtem nevěstili nic dobrého a silný, studený vítr na dobré náladě určitě nepřidal. Atmosféra celého závodního víkendu byla však jedinečná. Hlavně proto, že se ve Vysokém Mýtě český mistrák stal součástí MS supermoto 2022.
    V depu se pohybovalo mnoho známých osobností supermota, např. Jan Kvasnička, Petr Pinc, Bohouš Vaňous a mnoho dalších. Potkávat se v depu s jezdci MS také není úplně běžné, prostě dost dobrý!  Zazávodit si také přijel náš špičkový jezdec Road Racingu Marek Červený, se kterým jsem měl možnost se seznámit a posedět. Mimochodem je to sympatický kluk, který si na nic nehraje.
    Trénink byl naplánován na pátek odpoledne. V noci ale zapršelo, a ještě dvě hodiny před začátkem prvního tréninku to vypadalo, že vyrazím na mokrých gumách. Hlavně kvůli terénu, který byl jak mýdlo. Avšak vítr se o vše postaral, a nakonec jsem vyrazil na suchých. Jezdilo se sice bez časomíry, ale i na relativně studeném asfaltu jsem se cítil dobře. Tréninky jsem si opravdu užil a těšil se na závod.
    Po nepovedené kvalifikaci jsem neměl nejlepší pozici na startu. Bylo zásadní dobře odstartovat a dostat se ještě před první zatáčkou dopředu, a tím se zbavit soupeřů. Nervózní jsem byl hlavně z Luďka Bučka (dědka), který je znám svými precizními starty, a hlavně nekompromisní urputností v závodě. Vše dobře dopadlo a do cíle jsem dojel před ním na 2. místě ve své kategorii.
    Druhá rozjížďka vypadala o něco jednodušeji. Start se znovu povedl a konkurenty jsem měl od začátku za sebou. Krásně jsme si zazávodili s jezdcem jiné kategorie Davidem Mazochem. Šlo hlavně o to neudělat zbytečnou chybu a dojet závod. To se nakonec povedlo. V druhé rundě klapla opět dvojka, a tak i celkové 2. místo v kategorii.

Text: Libor Bednář

1. místo: Miroslav Starý
2. místo: Libor Bednář (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Luděk Buček

 

Fotogalerie: Vysoké Mýto v obležení mistroství světa

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz