Výzva v podobě Podmolovy tříhodinovky

09.12.2022 15:20

    Na Memoriálu Libora Podmola se ukázal náš Ondra Kroutil. Na tento tříhodinový závod se vypravil společně se svým parťákem Samem Kojeckým a společně se vyškrábali až do top desítky. Více si přečti v článku.

Jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu :

5. 11. 2022

Název podniku :

Memoriál Libora Podmola
Branky na Moravě

Kategorie :

Dvojice Open

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Na závody jsem se moc těšil. Jednalo se o tříhodinový závod dvojic a mně se naskytla možnost jet společně s pilotem Samem Kojeckým, což pro mě byla výzva.

    Start padl na mě, ale neměl jsem z toho moc dobrý pocit. Pohyboval jsem se někde uprostřed bojiště a dráhu si musel nejdříve najet. Vše bylo mokré a klouzavé. V druhé kolem mě potkal malý střed s jiným jezdcem a trochu mě to vyneslo z dráhy. Dostal jsem ale chuť soupeře předjet a začal jsem proto bojovat.

    Po mém příjezdu na střídačku jsme drželi 14. místo. Sam hned po jeho vyjetí na trať zvedl příčku o dalšího jezdce a takto jsme bojovali až do 9. místa. Překážky jako jsou cívky, bahnivý potok a další zajímavosti udělaly závody hezky náročné. Dobře se mi i skákalo na všech lavicích. Přibližně po polovině závodu se udělaly v polích drážky a oježdění bylo báječné.

    Tímto bych Samovi chtěl poděkovat a samozřejmě díky patří i teamu Region racing.

 

Text: Ondřej Kroutil

1. místo: Matěj Škuta
2. místo: Tomáš Sekanina
3. místo: Tomáš Ondřej

 

Fotogalerie: Výzva v podobě Podmolovy tříhodinovky

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz