Z bláta do louže, aneb mistrovství juniorů v Karlíně

17.10.2020 16:13

    Míra Kučera závodil na Mistrovství České Republiky juniorů v Karlíně. Den před závody to tam vypadalo vážně tragicky. A jak to bylo v den závodu? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

26.9.2020

Název podniku :

MMČR Juniorů – Karlín u Čejče

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

15. místo

 

    Na Mistrovství České Republiky juniorů v Karlíně u Čejče to den před závody vypadalo vážně tragicky, všude stála voda, bylo bláto a místní hovořili o nesjízdnosti tratě. Nakonec se přeci jen startovalo, všichni jezdci vynechali seznamovací trénink a nastoupili až do kvalifikace, Mírovi se v kvalifikaci podařilo objet pouze pár kol a obsadil 17. pozici.
    Na startovní rošt se v kategorii 85 ccm postavilo 21 jezdců ačkoliv přestalo před první rozjížďkou pršet a vyjela se aspoň jedna kolej, byl závod hodně o dobrém startu a štěstí, pád znamenal hluboký propad nebo konec. Startovací rovinka byla jedno velké bahno a všude stála voda, Mírovi se podařilo „odlepit od země“ a do první zatáčky vjížděl na 12. pozici.

    „V průběhu druhého kola přede mnou upadl jeden jezdec, s obtížemi jsem se mu vyhnul, ale znamenalo to po mě ztrátu pozice. Jel jsem dál, bohužel ale i já se jednou poroučel k zemi. Naštěstí se mi podařilo motorku hned zvednout a mohl jsem tak pokračovat v závodě. Asi v šestém kole jsem se posunul opět na 12. místo a na této pozici závod dokončil.“

    V druhé jízdě měli závodníci povrch už o trochu lepší, byť vyjetí z jednokolejové stopy znamenalo obrovské zpomalení. Opět velmi záleželo na startu. Míra začínal na 14. pozici, kterou v průběhu rozjížďky nejdříve ztratil a vzápětí si ji vybojoval zpět a dojel do cíle. V celkovém hodnocení se umístil na 15. místě a je to pro Míru zatím nejlepší republikový výsledek.

    „S výsledkem jsem spokojený, tento závod byl hodně náročný nejen pro jezdce, ale i pro doprovody, takže bych rád poděkoval mamce a taťkovi.“ řekl Míra.

 

1. místo: J.Mikula

2. místo: V.Marek

3. místo: J.Klejšmíd

Fotogalerie: Z bláta do louže, aneb mistrovství juniorů v Karlíně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz