Zahoď, co můžeš

08.12.2022 12:46

    Petr Holický si svůj poslední letošní závod odbyl na Crosscountry družstev a jednotlivců, které se konalo ve Vílanci. Jak později zjistil, jet jednotlivce nebyl úplně nejlepší nápad. Proč tomu tak bylo a jaké podmínky na trati panovaly? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Petr Holický

Datum závodu :

26. 11. 2022

Název podniku :

Crosscountry Vílanec 3 h

Kategorie :

Jednotlivci

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Na zřejmě již poslední závody letošního roku jsme se vydali do Vílance, kde pro nás pořadatelé připravili velice pěknou trať na tříhodinové Crosscountry družstev a jednotlivců.

    Po projetí seznamovacího kola se ukázalo, že to bude díky podzimnímu počasí velice náročné a jet jednotlivce nebyla úplně nejlepší volba.

    Start proběhl na výbornou a přibližně do poloviny prvního kola jsem si držel druhou pozici. Sotva jsme se ale dostali k první rovince, tak jsem dostal obrovskou dávku bláta. Po prvním kole měla motorka už minimálně o deset kilo navíc. Musel jsem o dost snížit tempo, abych ty 3 hodiny přežil.

    Na poslední hodinu už bylo nutné zahodil i batoh s pitím, aby jsem se zbavil přebytečného závaží. Po třech hodinách a deseti minutách trápení jsem závod dokončil na u mě dost neoblíbené čtvrté pozici.

 

Text: Petr Holický

1. místo: Sládek Lukáš
2. místo: Špaček Tomáš
3. místo: Hejl Petr

 

Fotogalerie: Zahoď, co můžeš

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz