Žampach dobře začal...a potom zaspal!

10.09.2020 16:06

    Haló v depu! Žampach "pojel" Špačka. Hecovačka do závodu!... Jenže pan Piňon nám trochu zaspal na startu :-) Více v článku.

Datum závodu :

5.9.2020

Název podniku :

Mohaupt Cup – Kostelec nad Černými lesy

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění : 

5. místo

 

    "Na závody do Kostelce jsem se těšil i proto, že nás jelo víc z REGION RACING teamu. Bez toho, co se dělo při registraci, nějaké čachry s licencemi, tak jsem si chtěl den prostě jen užít. Klasika. Kluci z týmu, Erik, Viktor, Vítek, Lukáš a jako doprovod moje holky. Pohodový den, trať byla výborně připravená.
    Trénink jsem jel opatrně, nic složitého to nebylo. Nahoru, dolů cca 6x, jeden sektor byl po louce, trať jsem si načetl ráz na ráz. Našel se i střelec, který mi dal nebo chtěl dát kolo .. ti pražáci :-).
    V kvalifikaci jsem zabral a pozávodil Viktora a bral 4. místo, což způsobilo haló v našem depu. Zasmáli jsme se a hecli se do závodu! Výborná záležitost! V první rozjížďce jsem zaspal na startu a byl 7.-8., ale fandilo se podél trati, tak se závodilo parádně. Nakonec Viktor 3. místo a já 5. místo. Druhá jízda byla zrušena pro nepřízeň počasí, tak bylo dobojováno. Vyhlašovalo se do 5. místa, tím pádem pro REGION RACING to byl velmi úspěšný závod a bylo nás vidět asi nejvíc! Děkuji týmu, klukům i rodině A&L. Bylo to fajn!" řekl pan Piňon.

1. místo: Voženílek

2. místo: Kolář

3. místo: Špaček

Fotogalerie: Žampach dobře začal...a potom zaspal!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz